Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Snabbare diafilm..
- Trådstartare gunte
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
Tjenare Gunte!
Körde med Provia 400F när jag stod ute på en upplöjd åker mitt i natten..Gillar delt klart resultatet i fråga om kornet.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=65067&pf=15475
Bara en bild med den filmen.. de andra var där inga leonider på, men jag kan maila en bild till dig för närmare undersökning.
Körde med Provia 400F när jag stod ute på en upplöjd åker mitt i natten..Gillar delt klart resultatet i fråga om kornet.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=65067&pf=15475
Bara en bild med den filmen.. de andra var där inga leonider på, men jag kan maila en bild till dig för närmare undersökning.
Taiga
Aktiv medlem
Provia 400 F var en positiv erfarenhet,kornet är mycket fint för att vara en så snabb film, färgerna är lite mildare men överlag så är filmen mycket bra. Kolla mina rävbilder i portfolion, alla är tagna med Provia 400 F, en del av bilderna är tagna i 6x6 formatet.Den filmen tycker jag att du ska prova Gunte.
www.taiga-natur.fotosidan.se
www.taiga-natur.fotosidan.se
Tonyeagle
Aktiv medlem
snabb film
KDK 200- skarpast på marknaden dock lite kornig vid visst ljus(det låter konstigt men så är det, filmen har dock ett extremt skarpt korn fullt i klass med kdk 64 och velvia)
Provia 400 bra film med lugna färger och hyfsat korn, dock ej så skarp som kdk 200
Dessa två filmer är enligt mig de enda två alternativen. Övriga filmer ligger klart efter.
p.s Allt beror förstås till vad man ska använda filmen. Jag har dessa filmer till djur/fågelfotografering med tele.
KDK 200- skarpast på marknaden dock lite kornig vid visst ljus(det låter konstigt men så är det, filmen har dock ett extremt skarpt korn fullt i klass med kdk 64 och velvia)
Provia 400 bra film med lugna färger och hyfsat korn, dock ej så skarp som kdk 200
Dessa två filmer är enligt mig de enda två alternativen. Övriga filmer ligger klart efter.
p.s Allt beror förstås till vad man ska använda filmen. Jag har dessa filmer till djur/fågelfotografering med tele.