Annons

Sony A7 RIII

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!
Jag söker någon med erfarenhet av Sony A7 RIII..
Jag köpte denna kamera samt ett Sony FE 70-200 f/2,8 GM OSS II för att ha till sportfoto (hundfotografering). Denna kamera och objektivet har fått (av det jag läst) goda recentiorer för autofokus samt snabb seriebildstagning, även skärpan ska vara något att hurra över. Men jag blir fullständigt GALEN på denna kombo. Jag får inte till skarpa och snygga bilder.. Dom flesta bilder blir suddiga hur jag än ställer in kamera + objektiv. Någon med samma erfarenhet? Eller vet vad jag gör för fel? Ska skriva in i kommentarerna sen vilka inställningar jag har..
Stort tack på förhand från en förvirrad människa 😅

Senast ändrad:
Hej!
Jag söker någon med erfarenhet av Sony A7 RIII..
Jag köpte denna kamera samt ett Sony FE 70-200 f/2,8 GM OSS II för att ha till sportfoto (hundfotografering). Denna kamera och objektivet har fått (av det jag läst) goda recentiorer för autofokus samt snabb seriebildstagning, även skärpan ska vara något att hurra över. Men jag blir fullständigt GALEN på denna kombo. Jag får inte till skarpa och snygga bilder.. Dom flesta bilder blir suddiga hur jag än ställer in kamera + objektiv. Någon med samma erfarenhet? Eller vet vad jag gör för fel? Ska skriva in i kommentarerna sen vilka inställningar jag har..
Stort tack på förhand från en förvirrad människa 😅
Börja med att visa några typiskt suddiga bilder med exponeringsdata (tid, bländare, ISO-tal). Berätta också något om din kunskapsnivå och tidigare erfarenhet vad gäller fotografi.

Var beredd på att du kommer att få många tips av skilda slag. Ge därför all bakgrundsinformation nu på en gång, så slipper folk spekulera och sväva iväg.

Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens Foto