Annons

Sortera Album & välja albumikoner - hur?

Produkter
(logga in för att koppla)

nifo

Avslutat medlemskap
Hej!

Hur väljer jag i vilken ordning albumen ska visas på min profilsida? Som det är nu är Photshopmappen först, vilket inte stämmer med hur jag vill ha det. Vidare skulle jag vilja veta hur jag väljer vilken bild som syns i varje albums "ikon" =)

Tack på förhand,
Fredrik

Senast ändrad:
Om du går in och redigerar ditt album så kan du välja "ordna" och på så sätt numrera bilderna INOM ett album.

Den första bilden är den som visas som tumnagel för ablumet.

Det finns också en checkbox för att markera en specifik bild som tumnagel men den verkar inte "ta" för mig.

Dessutom är ledtexterna för bildnummer och checkboxen bruna mot svart bakgrund så de är svåra att se!

Att ordna Albumens rangordning har jag inte hittat någon funktion för.

Samma problem...

Det finns ju en "radiobutton" under "ordna" för att man skall kunna välja en tumnagelbild till sitt album. Varför funkar det inte?

Jag skulle också vilja kunna ordna mina album i bokstavsordning.

För det tredje så skulle jag på min profilsida vilja välja "utvalda stora bilder" under bildvisning men inte heller detta får jag att fungera.

Någon som kan svara på/hjälpa mig med det?

För det tredje så skulle jag på min profilsida vilja välja "utvalda stora bilder" under bildvisning men inte heller detta får jag att fungera.

Någon som kan svara på/hjälpa mig med det?

Om du klickar på "redigera bild" så finns det ett ställe där det står "Visa i profil" och där kan man skriva in ett nummer så visas t.ex. bilden som nummer tre om man skrivit in "3" i rutan, såtillvida det finns två bilder som har lägre nummer.

Systemet är däremot riktigt otympligt. Det borde finnas en översiktsida där man t.ex. enkelt kan välja alla bilder man vill ha där på samma gång, och ordna dem som man vill.

Ursäkta att jag väcker liv i denna gamla tråd, men gör så istället för att skapa en ny.

Det fungerar fortfarande alltså inte att välja i vilken ordning album skall visas på sidan?

Försöker gå in på redigera och skriva in ett nummer men det händer liksom inget på profilsidan.

Gör jag fel tro?

ANNONS
Götaplatsens Foto