acke
Avslutat medlemskap
Tråkigt besked från Scandinavian Photo: Mölndalsbutiken stänger i sommar.
www.scandinavianphoto.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. SP i Mölndal är den enda fysiska butiken värd namnet i Göteborgstrakten.Vad tråkigt, det var min favorit SP![]()
Mattssons foto är också bra. Föredrar dock SP Mölndal före SP MalmöFår hoppas att butiken i Malmö får överleva, bästa fotobutiken i södra Sverige.
Min gissning: Kruxet för en fysisk butik som SP i Mölndal är att många utnyttjar möjligheten att klämma på prylarna, för att sedan beställa prylen hos någon e-konkurrent där priset råkar vara lite lägre. Butiken utnyttjas för demo men går miste om försäljningen.Kamerorna är ju såpass bra i dag så det är inte ofta man behöver köpa nytt kamerahus. Objektiv köper man ju lite fler av. Min Fuji X-T1 köpte jag på SP i Mölndal efter att ha varit där och klämt på den. En fantastisk kamera och det tog bara 5 minuter för beslut o köp. Först nu känner jag behov av att uppgradera till X-T4 men nu kan jag inte längre gå till SP-Mölndal för att klämma innan köp. :-(
Min gissning: Kruxet för en fysisk butik som SP i Mölndal är att många utnyttjar möjligheten att klämma på prylarna, för att sedan beställa prylen hos någon e-konkurrent där priset råkar vara lite lägre.
Prova Götaplatsen Foto t.ex.!Kamerorna är ju såpass bra i dag så det är inte ofta man behöver köpa nytt kamerahus. Objektiv köper man ju lite fler av. Min Fuji X-T1 köpte jag på SP i Mölndal efter att ha varit där och klämt på den. En fantastisk kamera och det tog bara 5 minuter för beslut o köp. Först nu känner jag behov av att uppgradera till X-T4 men nu kan jag inte längre gå till SP-Mölndal för att klämma innan köp. :-(
Prova Götaplatsen Foto t.ex.!
Det är väl bara att du tittar på deras hemsida. Någon elektroniklada är det i vart fall knappast.Götaplatsen foto, vad har de för saker hemma på lager rent generellt.
Är det en proffsbtuik eller pratar vi elgiganten?
Det är väl bara att du tittar på deras hemsida. Någon elektroniklada är det i vart fall knappast.
Götaplatsen foto, vad har de för saker hemma på lager rent generellt.
Är det en proffsbtuik eller pratar vi elgiganten?