Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Spegling.
- Trådstartare Jenneli
- Start datum
Jenneli
Aktiv medlem
Åh jo det är klart....sorry;0))
*Duplicera bilden (så du har två).
*Sedan tar du "Free Transform" på det duplicerade lagret och "Flip"(i detta fallet vertical).
*Sedan minskade jag opac på lagret & placerade bilden så att speglingen låg bra under orginalbildens tulpan.
*Sudda bort onödiga kanter om sådana finnes.
Maila mig om något är luddigt, lite svårt att förklara utan att det blir rörigt;0))
Mvh//Jenneli.
*Duplicera bilden (så du har två).
*Sedan tar du "Free Transform" på det duplicerade lagret och "Flip"(i detta fallet vertical).
*Sedan minskade jag opac på lagret & placerade bilden så att speglingen låg bra under orginalbildens tulpan.
*Sudda bort onödiga kanter om sådana finnes.
Maila mig om något är luddigt, lite svårt att förklara utan att det blir rörigt;0))
Mvh//Jenneli.
RolandM
Aktiv medlem
Här är en liknande uppställning av en legobil med släp. Bilden framställdes med hjälp av glasskiva som lades över underlaget samt att underlaget speglades in i glaset. Lätt retuscherat genom suda ut skarven till glasskivan, som även kan anas under dragbilen. Optiken är utrustad med ett polirisationsfilter med syfte att styra reflexionen.