Annons

Sthlm: Fotokompis lördag 26 april

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Efter en hel dels flängande runt om i världen* den senaste tiden är suget efter en runda på stan överväldigande.

Vad sägs - någon som vill tråla motiv i city i morgon?
Jag står vid Odenplan kl 12.30 - förhoppningsvis i solsken.

/Jimmy

* Köping, Skåne och Amsterdam

Bilagor

• imgp3537.jpg
    imgp3537.jpg
    76 KB · Visningar: 729
Jobbar till 17.30 på lördag, men om ni fortfarande är ute då och kör lite eftermiddagssol får ni gärna slå mig en pling.

PS Men det är ju bra att veta ifall jag ska ta med kameran redan tiiiidigt (läs 06.30) på lördag morgon.

Nu jag är tillbaks till Stockholm förhoppningvis jag kommer imorgon. Är samling platsen fortfarande på odenplan vid 12.30.

mvh/ Ramin

Ramin skrev:
Nu jag är tillbaks till Stockholm förhoppningvis jag kommer imorgon. Är samling platsen fortfarande på odenplan vid 12.30.

mvh/ Ramin
Yepp!
Kul att du kan hänga på, Ramin!
/Jimmy
0 7 3 3 - 9 8 6 5 4 7

Ja som andra andreas sa, så ska vi ut vid 15, vi kanske kan sammanstråla då? Vi utgår nog ifrån sveavägen.

Attans att ni börjar så sent, jag måste vara klar redan innan 16. Jag börjar nog tidigare på dagen och kanske dyker upp 12.30 om jag kommer ihåg. ^^

Jag blir ju förresten helt ensam hemma i huset imorgon inte så kul att sitta och uggla ensam så jag kör en långkörare och möter er vid 12:30 vid odenplan. Så får vi se till att sammanstråla med Suojanen vid 15 sedan, eller ivarje fall jag.

Skall till Factory och kolla David LaChapelle utställningen med en polare på förmidagen, får se om jag kan hitta er under eftermidagen.

Då ser det ut att bli ett gäng som startar vid Odenplan. Kul!

Ni andra som spekulerar på att hänga på senare - vi lär väl röra oss dit vinden för oss så notera mitt nummer och ring när ni är redo att ansluta er.

/Jimmy
0 7 3 3 - 9 8 6 5 4 7

Se där vad man kan hitta för motiv från en byggarbetsplats:

Bilagor

• imgp8950.jpg
    imgp8950.jpg
    98.5 KB · Visningar: 301
I´ll Be There! som det heter på franska

Bilagor

• 8662-kamera-mariaberget-50k.jpg
    8662-kamera-mariaberget-50k.jpg
    39.6 KB · Visningar: 290
Migränen ville stanna kvar så jag kom inte längre än till soffan.
Jag hoppas att det blir en ny fototur i morgon. :eek:)

ANNONS
Götaplatsens Foto