Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Svart/vitt på D70
- Trådstartare Lex67
- Start datum
david.roennlund
Aktiv medlem
??
Varför vill du kunna ta Sv/v bilder med D70 ?
Jag har igen själv med tvivlar starkt på att Nikon har lagt med en sådan funktion ,då den inte fyller någon nytta. Eftersom du kan fota i färg och sen göra om den till Sv/v i datorn. Då har du också valmöjligheten i efterhand.
Mvh David
Varför vill du kunna ta Sv/v bilder med D70 ?
Jag har igen själv med tvivlar starkt på att Nikon har lagt med en sådan funktion ,då den inte fyller någon nytta. Eftersom du kan fota i färg och sen göra om den till Sv/v i datorn. Då har du också valmöjligheten i efterhand.
Mvh David
SmurfMolly
Aktiv medlem
Nej det kan man inte. Du måste göra om bilderna i ett bildbehandlingsprogram, tex photoshop.
RolandM
Aktiv medlem
Lex67 skrev:
Jo, klart man kan göra om bilderna till sv/v i något bildbehandlingsprogram, men jag skulle vilja kunna se bilderna direkt i LCD-skärmen hur dom blir.
Om du har hyfsat normal syn på bägge ögonen kan du med hjälp av ett par glasögon med ett rött och ett grönt filter se bilden i svartvitt.
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
I den här tråden diskuteras avsaknaden an svartvitt direkt i kameran hos DSLR-modellerna. Kanske lite info finns att hämta där?