Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Bosse reser...

Bosse 1 (Tror jag) skickades i Torsdags (10/11). Så han torde vara framme hos sin nye värd (Fredrik Beskow). Hur/var skickar man Bosse bilder? Kan inte ansvarige skriva instruktioner i t.ex. sin signatur?
 
Re: Bosse reser...

TStyle skrev:
Bosse 1 (Tror jag) skickades i Torsdags (10/11). Så han torde vara framme hos sin nye värd (Fredrik Beskow). Hur/var skickar man Bosse bilder? Kan inte ansvarige skriva instruktioner i t.ex. sin signatur?

Bossebilderna får du lägga upp i egna album, sen väljer du att publicera bilden i pool och då heter poolen "Bosses Resa". Om du har flera bilder kan du ju antingen göra ett kollage, lägga upp flera bilder i dina album och så länka till dem här i forumet (så att alla får se dem), eller lägg upp direkt i den här tråden.

Men tanken är att den bilden man gillar bäst ska publiceras i poolen "Bosses Resa". Jag har gett alla på listan rättigheter att publicera i "Bosses Resa" men om det inte fungerar för någon så är det bara att hojta till så ska jag se ifall jag har gjort fel nånstans.
 
Bosse anlände i brevlådan idag. Han var lite sur för att brevbäraren stoppat ned honom med huvudet först. Men nu på kvällskvisten verkade han vara på bättre humör... Återkommer med min bild!
 
Re: TRO DET ELLER EJ =)

chajo skrev:
Men Bosse som går bakifrån i listan är ute och reser i dubbel bemärkelse... Den lille rackarn är ända borta i KINA!!! (Troligtvis bestiger han kinesiska muren under dagen)

Hammarbäck vet nu att när Bosse återigen landar i Sverige så ska han skickas till Marin i Sollefteå.

mvh Charlott

jag skulle vilja påpeka att jag ahr nyadress nu när det äntligen verkar vara min tur efter lite över ett år. Vem sdka jag medela detta så att det går fortare att få bosse och skicka honom vidare??
 
Re: Re: TRO DET ELLER EJ =)

edion skrev:
jag skulle vilja påpeka att jag ahr nyadress nu när det äntligen verkar vara min tur efter lite över ett år. Vem sdka jag medela detta så att det går fortare att få bosse och skicka honom vidare??

Ny adress som i ny postadress, eller som i ny e-mail-adress?

Om bara e-mailadressen är rätt i fotosidans kontaktformulär så kommer Jakob Hammarbäck att kontakta dig när han vill skicka Bosse till dig.

Annars kan du redan nu om du vill kontakta Jakob (nedan länk) så har han din adress när Bosse är tillbaka från Kina igen.

http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=39772

mvh Charlott
 
en undran

hej hej, jag har faktiskt mött bosse på kinesiska muren, undrar om nån är intresserad av att skicka vidare bosse på internatonella äventyr. Skulle vara roligt om han kom ett varv runt jorden. Om nån e intresserad, maila mig så kanske man kan dra ihop en sajt eller likannde, eller bara fortsätta på sverigeäventyret osv.


Bosse vill, vill runt jorden. Låt oss gå ihop och hjälpa den lilla busen.. :p
 
hej hej

som svar på många frågor har bosse varit med mig till kina, när vi kommer hem inom snar framtid ska vi båda ta en dusch och sen ut på nya äventyr, dock så skiljs jag och bosse åt nu. Han är lite less på mig, åka till kina och se muren, förbjudna staden, ming gravar och även testat lite risbrännvin. Inte kan jag säga att bosse direkt avskydde risbrännvinet, fick hjälpa honom hem från restaurangerna varje kväll, den lilla rackarn.

Hör av er, annars åker han till USA om nån vecka med en polare som fotar mycket, runttur runt halva Amerika var han rätt sugen på alltså..

Tjo.
 
Re: en undran

J.Fagerqvist skrev:
hej hej, jag har faktiskt mött bosse på kinesiska muren, undrar om nån är intresserad av att skicka vidare bosse på internatonella äventyr. Skulle vara roligt om han kom ett varv runt jorden. Om nån e intresserad, maila mig så kanske man kan dra ihop en sajt eller likannde, eller bara fortsätta på sverigeäventyret osv.


Bosse vill, vill runt jorden. Låt oss gå ihop och hjälpa den lilla busen.. :p

Om inte Bosse så kanske en liten släkting till honom som inte tar så himla stor plats i packningen=)
 
Re: hej hej

J.Fagerqvist skrev:
Hör av er, annars åker han till USA om nån vecka med en polare som fotar mycket, runttur runt halva Amerika var han rätt sugen på alltså..

Alltså, nu blir jag rätt förbannad här. Du menar alltså att du har "vår" Bosse (eller i alla fall en av dem) som du haft med dig till Kina utan att tala om för en själ här vart nallen tagit vägen? Och du menar på fullaste allvar att du skiter i de som står på tur att få ta emot honom och fota honom för det här projektet och istället tänker skicka Bosse till USA med en polare till dig (som inte är med på Bosses resa ens?!)?

Säg att jag har missuppfattat dig helt, annars undrar jag mest över hur du är funtad när du skiter i alla som står på tur att delta i det här projektet. Det är bara att läsa lite i den här forumtråden för att se vad det är som gäller (max 1 vecka/person, snabbt skicka vidare till nästa person på listan). Ingen ska behöva säga till dig att inte skicka iväg Bosse med nån polare till dig när det redan finns personer som väntar. Bara ett eller ett par inlägg innan ditt första här nu så står det precis vad som ska hända när Bosse kommer tillbaka till Sverige: skicka till nästa person på listan!

Jag fattar inte att det kan vara så jävla svårt att fatta...

Bosse "kom bort" en gång under resans gång, jag och min sambo köpte en ny Bosse och startade projektet igen. Så fan heller att vi gjorde det för att nån lallare skulle använda honom till ett eget projekt...

Köp en egen maskot och skicka vart fan du vill!
 
Oki nu fattar jag inget. Nån pratar om att Jakob Hammarbäck (?) fått med sig Bosse till Kina.
Oki men om Jakob har Bosse, vem i hela världen är Jesper då som också påstår att han haft Bosse med sig till Kina??

Och ännu värre...vem fan är Jespers polare som helt plötsligt ska ta med MIN Bosse till USA?
När Bosse nr 1 kom bort köpte jag en ny för att jag ville att alla skulle få chansen. Är Jespers polare med på listan får han ta Bosse vart fasen han vill när det är hans tur, så länge han bara har honom 1 vecka. Vilket en del haft jävligt svårt för att fatta.
Är Jespers polare inte med på listan så kan han fan i mig gå till BR-leksaker och köpa sig en egen nalle eller vad fan han vill för att fota och då kan han också ta med den vart han vill.

Jag och många med mig väntar fortfarande på vår tur att fota Bosse och jag börjar tröttna på hur en del skött detta!

Kräver lite skärpning i ledet nu!
 
Senast ändrad:
Alltså nu jävlar e det snurrigt.
JAg har läst mig till att jag stpr på tur att ta emot bosse efter hans kina resa men är det jacob eller jesper eller nån helt annnan lallare jag ska kontakta tycker detta börjar bli jävligt dåligt. JAg har väntat på honom över ett år snart och då e jag ändå bland dom sista som kom med på listan så det finns dom som väntat längre än så SKÄRP ER NU FÖR FAN
 
Bosse är min idol! Se nu till att inte rackla bort honom. Han verkar ju inte vara någon stjärna på att ta hand om sig själv! Skulle önska lite mer ordning på bilderna (eller lättare att hitta dem) så att man kan följa Bosse i hans färd genom livet!

Skulle vara hedrad om man fick chansen att träffa honom!

P
 
Bosse är på väg till Hallstavik, han borde vara framme idag eller senast i morgon. Han protesterade vilt när jag baxade ner honom i den vadderade påsen igen, jag trodde han var van vid det numera... :)
 
Han har kommit fram och har just roat sig med att titta en stund på Jeopardy medan jag surfade hit.
 

Bilagor

  • bosse_i_h-vik.jpg
    bosse_i_h-vik.jpg
    24.1 KB · Visningar: 353
ok dax att skriva igen alltså.
när kommer bosse hem från kina eller var han nu var. skulle avra kul att ha honom iaf till jul men tyvärr har jag svårt att tro att detta kommer ske
 
Bosse på Ingarö

Halloj,

Är nu framme på Ingarö. Allt väl, tar en morgonfika och läser dagens tidning. Ser fram mot en vecka i skärgården och allt spännande som kan ske här. Har redan varit ute och haft snöbollskrig. Kul!

C U, hälsar B
 

Bilagor

  • bosse.jpg
    bosse.jpg
    38.2 KB · Visningar: 273
Re: Bosse på Ingarö

benson skrev:
Halloj,

Är nu framme på Ingarö. Allt väl, tar en morgonfika och läser dagens tidning. Ser fram mot en vecka i skärgården och allt spännande som kan ske här. Har redan varit ute och haft snöbollskrig. Kul!

C U, hälsar B

snyggt, lägg den i poolen :)
 
Bosse på väg mot Södertälje..

Bosse vart aldeles nyss upplockad på Malmskillnadsgatan i Stockholm. Enligt uppgift gick färden mot Södertälje.
 
ANNONS