Annons

Sweden rock 2007

Produkter
(logga in för att koppla)

Segeson

Aktiv medlem
Är det någon från Fotosidan som ska dit och i så fall som vad?
Fotograf, journalist, besökare?

Själv blir det i år som vanlig besökare.
Jag tänkte passa på och hälsa på Christian Hylse i BLT-tältet, och framför allt... se Symphony X.
Väl mött.

Jag sticker ner om drygt 20 minuter; som fotograf. Tror det blir en kanonfestival i år igen.

Jag ska dit som besökare. Sticker om ett par timmar Skulle aldrig kunna tänka mig jobba på en rockfestival. För mycket annat som lockar :D

Jag ska inte, men ångrar mig bittert nu. Hade sannolikt fått ackreditering och fotopass och vill sååååå gärna se Heaven & Hell och Trouble. Hade t om fått erbjudande om gratis stugboende av en fotokund, men kan inte ta ledigt från jobbet både för SRF och Hultsfred.

Bläe :(

lagus skrev:
Jag ska dit som besökare. Sticker om ett par timmar Skulle aldrig kunna tänka mig jobba på en rockfestival. För mycket annat som lockar :D

Jag tycker det går fint att kombinera fotandet med att kolla in banden samt träffa folk och festa lite. Men man blir lite sliten och några få timmars sömn per natt är allt man hinner med. Hur som helst så var det en riktigt trevlig festival som förväntat. Nu är det bara att ladda för nästa!

ANNONS
Götaplatsens Foto