Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tänker Du besöka fotomässan på Elmia 26-27 april?

Produkter
(logga in för att koppla)

Tänker Du besöka fotomässan på Elmia 26-27 april?

  • Ja

    Röster: 85 25.9%
  • Nej

    Röster: 190 57.9%
  • Har inte bestämt mig

    Röster: 53 16.2%

  • Totala väljare
    328
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Fredrik Beskow undrar om du tänker åka till fotomässan på Elmia i Jönköping den 26-27 april. Vi på redaktionen är minsann lite intresserade också :)
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Nix. Mässor stimulerar bara prylmani. Och så är det helt fel del av Sverige också.
 

Jeppe

Aktiv medlem
Jupp ska dit...(för att stimulera min prylmani.. :D.

Rätt Jim.. helt fel del av Sverige, skulle varit i Skåne ;) .

Ska dit ändå..har ju inget bättre för mig..:rolleyes:
 

acke

Avslutat medlemskap
Nä, int' i år. De har blitt för mycke' kåmmers å för lit' bilder, tyck' ja'.

Förövrigt vet ju alla vart fotomässan egentligen hör hemma. Just det, på Sveriges framsida.;)
 

JDH

Guest
Då tar jag hellre min gamla F1n och går en lång skogspromenad. ;)
 

Sinuslinus

Aktiv medlem
nope, too far away och no time for it.

och förresten, de har bergis inga gamla kameror där som man kan titta på; bara elektronik
 

chrigen

Medlem
Jag skulle gärna vilja åka dit men frugan tycker att vi skall bygga kök i sommarstugan istället:(
 

pettersson

Aktiv medlem
Om jag tar mig dit så kommer jag, förhoppningsvis.
Och visst är det i fel del av Sverige, det skulle ju varit i Värmland.:D

Andreas.
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
Nä, int' i år. De har blitt för mycke' kåmmers å för lit' bilder, tyck' ja'.
Har inte Elmia alltid varit det? Mer teknikmässa, alltså? Har aldrig varit där, men har hört att det är så.
Men jag kommer om jag inte jobbar. Ska kolla.
 

acke

Avslutat medlemskap
Calle S skrev:
Har inte Elmia alltid varit det? Mer teknikmässa, alltså?
Jo, Elmia har alltid varit en teknikmässa i jämförelse med (den oåterkalleligt nedlagda?) mässan i Gbg. Men jag tycker att Elmia har blivit än mer teknikfixerad de senaste två åren. Kanske inte så konstigt, det ligger väl i arrangörens intresse förmodar jag...?
 

Misster

Aktiv medlem
Prøver å få det til, tross at det er i feil LAND!
Disse prylar er vel et måste for å fotografere,,,:D
 

Andertz

Aktiv medlem
Jojomänsan, det blir en sväng dit. Bara en dryg timmes bilväg. Kan va kul å kika på litte nyheter å andra fotodårar :p
 

Olivlunden

Aktiv medlem
Risken för att mässan ska bli teknikfixerad är överhängande. Men jag drar ändå mitt strå till stacken.. Synd att det är 45 mil fram och tillbaka bara, men det är det värt.. :D
 

Paragrafryttaren

Aktiv medlem
Få se... Känner jag för att köra 125 mil eller vad det nu kan sluta på för att titta på lite prylar som man ändå inte har råd med? Nja...
 

marie

Aktiv medlem
Tänkte försöka får mer information om digitala kameror så en teknikmässa är helt rätt för mig!

/Marie:D
 

mbn

Aktiv medlem
Har varit på mässan ett antal gånger och visst är det mycket teknik, men föreläsningar, bildvisningar och utställningar gör det värt ett besök.

/Mats
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS