Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tamrac i Gbg?

Produkter
(logga in för att koppla)

The Tor

Aktiv medlem
Jag är ute efter en ryggsäck och tror att en Tamrac Adventure 7 skulle passa mig men jag vill gärna se den IRL innan jag slår till.
Någon som vet var man kan klämma på en i Göteborgstrakten?

Jag vet tyvärr ingenstans du kan klämma på den, men jag kan garantera att den är SUPERBRA!!!

En väninna till mig köpte den, och jag köpte modellen större ( adventure 9 ) pga att jag har större objektiv och större kamera än henne, och båda väskorna är grymt bra. Stadigt byggda, perfekt och bra remmar och ja, jag har bara positivt att säga om dessa väskor!!

Rekommenderas mycket varmt!
mvh. Ulrica

Det får du garanterat. Sen beror det förstås på vilka objektiv du har med dig också.

Vi testade för skojs skull här på jobbet nu för din skull :)... och i just den modellen du tittat på får jag plats med min 30D med batterigrepp på och ett Canon 28-135-objektiv.

Jag får också ner mitt Tamron 90mm-macro och min Canon 430EX-blixt. Sen finns det plats för ett objektiv till, men sen är det knökfullt :)

ANNONS
Götaplatsens Foto