Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

tamron 28-75

Produkter
(logga in för att koppla)

Tweedy

Aktiv medlem
Jag fick hem mitt 28-75 tamron idag, men det var utan motljusskydd så nu vill jag veta var man får tag på rätta motljusskyddet, det som hör till jag har kollat men det är ju ingen bild på sidorna så jag vet inte om det är rätt motljusskydd.

Mvh Emma

Det är inte så att det bara siter monterat bakvänt? Om inte, borde inte firman som du beställde den ifrån skickat med den? Hör med dom, det kanske bara var ett fel av dom och så får du ditt motljusskydd. /Fabian

nä alltså jagf köpte det beggat så jag visste att det inte skulloe vara nåt med 0)'

det är därför jag vill köpa ett =)

Jo men det är ju ingen bild så jag vet ju inte om det är orginalet som ska vara till det eller om det är ett som bara passar jag vill ha det som ska vara.

Ring till Focus Trading och påtala ditt problem. De är generalagent för Tamron och betalar inte mycket för ett motljusskydd, så fjäska på hos dem.

Tel: 031-3362300

ANNONS