polarhund
Aktiv medlem
Efter att nu ha insett att min mobiltelefon, efter snart åtta års användande, inte har lång tid kvar så har jag börjat fundera i banorna av att skaffa en sån där fräsig "multimediatelefon" alltså en lur med både mp3-spelare och kamera. Mp3-spelaren ställer jag inga större krav på bara den funkar lika bra som den "no name" spelaren som jag har idag, kameran däremot vore kul om den kunde prestera hyfsat så att man skulle kunna skriva ut kopior på säg ungefär 10*15cm.
Så då till min fråga. Finns det någon sida på nätet där man mer eller mindre seriöst (a lá dpreview) har testat kamerorna? Eller kanske någon kan tipsa om någon tidning som gjort det? Jag såg att Aftonbladet gjorde det för någon tid sedan, men jag litar inte riktigt på kvällspressen när det gäller sånt här...
/Jesper
Så då till min fråga. Finns det någon sida på nätet där man mer eller mindre seriöst (a lá dpreview) har testat kamerorna? Eller kanske någon kan tipsa om någon tidning som gjort det? Jag såg att Aftonbladet gjorde det för någon tid sedan, men jag litar inte riktigt på kvällspressen när det gäller sånt här...
/Jesper