ThomasT
Aktiv medlem
Ni får ursäkta om det blir för många frågor från mig, jag har gjort en alldeles egen tråd för min förfrågningar så att det inte blir ett hundratal olika... jaja till min tråd
Jag letade efter ett kamerahus och jag letar fortfarande efter jag fått en förträfflig hjälp från er (tack!).
Nu har jag snackat med en del personer och erkänner mig helt förvirrad.
Jag har tittat på en massa kameror och jag måste säga att jag kärat ned mig rätt mycket i mätsökarkameror,på grund av kvalitet och storlek.
Har tittat på Contax G1:a (och 2:a men den är alltför dyr) begagnad och kollat på lite Leica
r (en M7 skulle inte sitta helt fel).
Har ni några tips på någon mätsökarkamera som man kan hitta i prisklass 5000 kr begagnat (kan gå upp lite i pris)? Hjälp?
Förlåt om jag är förvirrad, men man sägs vara det i tonåren.
Jag letade efter ett kamerahus och jag letar fortfarande efter jag fått en förträfflig hjälp från er (tack!).
Nu har jag snackat med en del personer och erkänner mig helt förvirrad.
Jag har tittat på en massa kameror och jag måste säga att jag kärat ned mig rätt mycket i mätsökarkameror,på grund av kvalitet och storlek.
Har tittat på Contax G1:a (och 2:a men den är alltför dyr) begagnad och kollat på lite Leica
Har ni några tips på någon mätsökarkamera som man kan hitta i prisklass 5000 kr begagnat (kan gå upp lite i pris)? Hjälp?
Förlåt om jag är förvirrad, men man sägs vara det i tonåren.