Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tilläggsprogram till Photoshop (?)

Produkter
(logga in för att koppla)

fridilej

Aktiv medlem
Jag vet att det finns ett program där man kan göra snygga ramar till sina bilder.
Till exempel bilder som ser ut som man kopierat upp själv, lite rispiga kanter och sådär. vad heter programmet? Ext..exte... nåt sånt? Nån vet säkert!

Installationsprogrammet sparar ett tjog psd-filer i programkatalogen. Bara att öppna i photoshop.

davidschreiner skrev:
Undrar bara varför de inte tar betalt...
Oh, jag jobbar också gratis för saker jag tror på (scouting), och som ger något tillbaka.
En annan anledning kan vara att killen marknadsför sig med ett gratisprogram för att få sälja för kommersiellt bruk. Eller att han helt enkelt visar upp vad han kan för presumtiva arbetsgivare.

Massooooor anledningar finns till att inte ta betalt :)
Han kanske till och med bara tycker det är skitkul att göra program?! = Livskvalitet...

ulltand skrev:
Oh, jag jobbar också gratis för saker jag tror på (scouting), och som ger något tillbaka.
En annan anledning kan vara att killen marknadsför sig med ett gratisprogram för att få sälja för kommersiellt bruk. Eller att han helt enkelt visar upp vad han kan för presumtiva arbetsgivare.

Massooooor anledningar finns till att inte ta betalt :)
Han kanske till och med bara tycker det är skitkul att göra program?! = Livskvalitet...

Jo, kan tänka mig att det finns olika anledningar för detta. Blev bara förvånad. Det är ju rätt sällan att nånting är gratis. Desto trevligare dock. Är ju jättekul att man inte måste betala för exakt allting här i livet.

/David

Kul!

Kul att det finns så mkt.
Jag tänkte..penslar och massa prylar till PS finns att ladda hem gratis, right?
Vet någon nån bra sida?

:D

ANNONS
Götaplatsens Foto