Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Tillvaratagna diabilder
- Trådstartare PerLars
- Start datum
petwal
Aktiv medlem
Det bästa är att du nu tagit hand om den och förvarar dem på ett bra sätt. Om de fortfarande är fuktiga eller om glasen är fläckiga så skulle jag montera om dem i glaslösa ramar.
Har de blivit mycket skadade så skulle jag föreslå att du skannade in dem så är de i alla fall bevarade och det går ofta väldigt bra att bildbehandla tillbaka dem till "ursprunget" i datorn.
Skulle gärna vilja föreslå att du gjorde diaduplikat för det kan bli väldigt bra men sedan möjligheten att skanna in sina dia kom är det svårt att förorda det.
Men är det så att det inte synns några skador så behöver du nog inte göra någotting även om jag föredrar glaslösa ramar för bilder som inte visas så ofta.
/Peter
Har de blivit mycket skadade så skulle jag föreslå att du skannade in dem så är de i alla fall bevarade och det går ofta väldigt bra att bildbehandla tillbaka dem till "ursprunget" i datorn.
Skulle gärna vilja föreslå att du gjorde diaduplikat för det kan bli väldigt bra men sedan möjligheten att skanna in sina dia kom är det svårt att förorda det.
Men är det så att det inte synns några skador så behöver du nog inte göra någotting även om jag föredrar glaslösa ramar för bilder som inte visas så ofta.
/Peter