Annons

Titta i Stockholm City idag (15/2-05)!!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Visst kan man vara kräsen och kräva massor med pengar för en bild, men om man är oerfaren och i början av karriären så tycker jag 500kr är ok för en bild. Jag har inte krävt mer av bilder själv.

Men det är ju klart att det kan vara bra att utgå ifrån nån officiell prislista. Men om alternativet är att inte få en bild publicerad så tycker jag att 500kr är ok.

Dessutom kan du ju använda publiceringen som referens.

Saxat ur citys hemsida:

Tipsa City!
Är du arg över något? Är det något särskilt du vill att vi ska skriva om? Har du en nyhet som du vill dela med dig av? Självklart skyddar vi våra källor och lämnar aldrig ut ditt namn.
E-posta ditt tips
[email protected]

Ring in ditt tips
Ring: 08-88 88 88.

Tipsa via sms
Skicka ditt tips i ett sms till nummer 72580 (kostnad: 3 kronor + ev. trafikavgift). Skriv City (mellanslag) Tips (mellanslag) din text.
Exempel: City Tips Jag vill tipsa om... Maxlängd är 160 tecken, inklusive kod och mellanslag.

Tipsa via mms
1. Skicka först ditt tips i ett sms till nummer 72580. Du får då en kod tillbaka att döpa din bild till för ditt mms. Skriv City (mellanslag) Mmstips (mellanslag) din text. Exempel: City Mmstips Jag vill tipsa om... Maxlängd är 160 tecken, inklusive kod och mellanslag. (Kostnad: 3 kronor + ev. trafikavgift)

2. Döp din bild till den kod du får, exempel: 84569728.jpg och skicka bilden via mms (kostnad: vanlig mms-taxa) till [email protected]. Det är viktigt att du döper bilden till den kod du får eftersom det är den som länkar din text till din bild.

Vinn på ditt tips!
Leder ditt tips till en artikel eller liknande får du två biobiljetter.
4 444 kronor är belöningen för månadens bästa tips.
8 888 kronor är belöningen för årets bästa tips.

FouFoto skrev:
Vinn på ditt tips!
Leder ditt tips till en artikel eller liknande får du två biobiljetter.

oj, som amatör så kan det vara superkul att få en bild publicerad men ett par biobiljetter (som dom själva antagligen inte ens köpt) tycker jag är i det tunnaste laget.

ANNONS
Götaplatsens Foto