startraker
Aktiv medlem
Jag ska inte på något sätt komma och säga att mina bilder är mindre "skitbilder" än någon annans, men ni kanske förstår vad jag menar?!
/ Jonas /
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har vi inte alla ett bra motiv? (blev ju lite vitsigt)Tycker bara att fotografen som laddar upp sin bild borde vara vara mycket motiverad till varför han laddar upp den.
Precis...Som i så många andra fall så befinner vi oss ju påå olika kunskaps nivåer.
Visst finns det mycket som kan vara krångligt, men att skriva en beskrivning av sitt album kan inte vara något problem.Bruzze skrev:
Tänk om alla visste galleriets alla funktioner innan man har laddat upp något...
Tänk om man visste exakt var all text man skriver i beskrivningen hamnar på sidan...
Vadå lägga sig på nivå - man är väl på den nivå man är och det har jag väl inte klagat över. Väldigt många tror dessutom att de är sämre än de är och då är det utmärkt om de skriver hur de uppfattar sina bilder i beskrivningstexten. Jag lovar att de får betydligt fler kommentarer än om de inte skriver någonting!Tänk om alla vet från början "Vilken nivå man ska lägga sig på"...
Jag kan inte se att mitt inlägg klankade ner på de som vill bli duktigare, snarare tvärt om.Tänk om alla är proffs...
Vart tar mångfalden vägen?
Hur ska man bli bra på foto? Genom att sätta bilderna i ett album och låta farmor titta på dem? Hon tycker allt är fint...