Annons

Uppladdning bilder till Portfolio

Produkter
(logga in för att koppla)

pcblocket

Aktiv medlem
Jag har inte sedan två veckor kunnat ladda upp bilder till portfolion. JAg har senast idag försökt byta ut framsidebilden som visas där - det går inte heller.

Däremot kan jag ladda upp bilder till vanliga album och antagligen också utställningar. Hur kommer det sig att ingen annan tycks ha reagerat på detta?

Jag vill ladda upp bilder :(
 
Jag laddade upp bilder til min portfolio senast igår. Uppdaterade även bilderna som ska synas på framsidan. Inga problem.

Jesper
 
"Det går inte" innebär att jag skriver in bildalternativ som namn, väljer bild från hårddisk och klickar på knappen för att påbörja uppladdning. Där står den å tuggar tills det står "Sidan kan inte visas".

Det gäller bilder till portfolion! Har också testat med min mjukvarubrandvägg utesluten.
 
Det stämmer! Den senaste bilden jag lagt upp "Vinterland, sagoland" är en sådan jag försökt med ett 10-tal gånger till portfolion. Sen provade jag ett vanligt album och det gick omgående. Omvänt samma sak. Just den bilden försökte jag ändra till förstabild på portfolions framsida - vilket inte gick och initierade detta inlägg i forumet :)
 
Hjälper det om jag upplyser om att det fortfarande inte går att ladda upp bilder på mina portfolio-gallerier? Och att jag nu provat på flera nätverk (jobbet och härifrån).
 
Jag testade precis att ladda upp en portfoliobild och det gick fint. Var stoppar det för dig?
 
Hej! Jag är övertygad om att det fungerar för de flesta, annars hade det nog kommit på ytan. Problemet är å andra sidan inte heller lokalt, eftersom jag provat på olika håll. Allt om mitt problem står i denna tråd. :)
 
ANNONS