Marcus Hellberg skrev:
Många här är nöjda med Dustins service men det gör ju inte Vanjas fall mindre kul. Vanja borde kunna förutse att det KAN ta lite längre tid än 1-2 dagar när det sägs så på deras websida.
Men när Vanja har ringt till dem (mer än en gång) och blivit utlovad leverans så finns det ingen ursäkt. Vanja har ju helt rätt, det är dålig service! Om en kund bemödar sig med att ringa och undra något så är väl det minsta de kan göra att kolla upp vad som gäller och informera henne.
PS. Jag är inte släkt med Vanja trots samma efternamn, he he.
Nej, där har du fel.
Hon har bara vid ett tillfälle blivit lovad leverans innan helgen.
1: Hemsidan säger 1-2 dagar (om allt går som det ska)
2: En telefonist sägar att det ska funka
3: En telefonist sägar att det troligen inte kommer att funka.
4: Ett e-mail förklarar att det inte kommer att funka.
Dessutom brukar man alltid få en orderbekräftelse från Dustin på mail inom en timme och där stod nog det riktiga leveransdatumet med eftersom då har lagt en egen beställning till sin leverantör och fått ett klart besked.
Jag anser att dom gjort helt rätt, bortsett möjligen från den första telefonisten, som myvket väl kan ha varit en semesterlösning av något slag.