Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Värde på Sony Cyber-Shot DSC-R1

Produkter
(logga in för att koppla)

Sumpalainen

Ny medlem
Hej,

Vet inte om detta är rätt tråd men vi tar en chansning. Jag har en Sony Cyber-Shot DSC-R1 inköpt '06 Men är knappt använd så den är verkligen i nyskick. Vad tror ni man får för en sån i dagsläget?

Grym kvalité

Sålde min för 4500kr för ca 6 år sen, så nu kanske du kan får 2-3000 kr för den. Det tycker jag den är värd. Den som köper vet förhoppningsvis vilken fantastisk bildkvalite man får för pengarna. Skarpa och krispiga bilder samt ett bra zoomomfång. Optiken håller mkt hög klass och är svår att slå i dagsläget fortfarande.

En toppkamera, men rätt gammal, säljs på Ebay för 1000-1500kr ungefär där skulle jag tippa, men kan vara svårsåld pga åldern

Okejokej,

Kanske man ska behålla den och testa sin kreativtet. En off topic fråga också

Vad är detta?

Bilagor

• IMG_0084.jpg
    IMG_0084.jpg
    93.6 KB · Visningar: 46
Tror efter 10 sekunder googling att det är ett litet hand-mikroskåp, med lampa för att lysa upp objektet. Har jag fel så skyller jag på tiden jag efterforskade denna sak. ;)

ANNONS
Götaplatsens Foto