Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad hade ni gjort med den här bilden i PS ?

Produkter
(logga in för att koppla)
jiimi

har du svårt å låta andra ha en åsikt så byt hobby lr vad du kallar det du syslar med å jag behöver inte dina foto utlåtande detta var en rak fråga å jag gav ett rakt svar hade kamera innan du var född å har snackat med en jädra nassa bra fotografer så varför skall jag sluta kommentera då får du ju inget kul å göra på dagarna för fotar gör du ju ändå inte du sitter ju här å leker proffessor angående bilder på fotosidan !!

Re: jiimi

steve eilertsen skrev:
har du svårt å låta andra ha en åsikt så byt hobby lr vad du kallar det du syslar med å jag behöver inte dina foto utlåtande detta var en rak fråga å jag gav ett rakt svar hade kamera innan du var född å har snackat med en jädra nassa bra fotografer så varför skall jag sluta kommentera då får du ju inget kul å göra på dagarna för fotar gör du ju ändå inte du sitter ju här å leker proffessor angående bilder på fotosidan !!

Det stavas "Jimmie".

Och jag tror inte någon behöver dina överdrivna påhopp här i forumet heller, och de flesta vet redan att du inte gillar photoshop, förmodligen för att du inte klarar av det? För övrigt förstår jag knappt vad du skriver?

men lilla vän en hundskit körd i ps är det vackert lr vad är du ute efter måste du ha hjälp med allt du gör kan inte du gå ut å ta en bra bild det kan 80% av svenska folket göra men såna experter som du lägg ner va !!det här resonemanget leder ju ingen vart !!föstår att du har svårt med synen inte bara å läsa !!

Okej.. nu RÄCKER det. Steve, vi är nu ganska på det klara med vad din åsikt om Photoshop är bra till. Men nu är det nog. Jag kommer inte att låta dig gå in och förstöra trådar med din uppenbara avsikt att provocera. Om detta fortsätter så är vi tvugna att varna dig. Vilket i förlängningen betyder bye-bye från fotosidan.

Mvh
Jeppe - forumvärd

peter gabriel får oväntat besök (jaja, jag försöker mest hålla mig vaken genom att göra nåt kul)... ;o)

Bilagor

• blaj.jpg
    blaj.jpg
    36.2 KB · Visningar: 370
såna här trådar är perfekta när man har knasig sömn.
fast jag måste säga att det är inte lätt att pilla med bilder när man måste använda en laptop touchpad och med sunkigast möjliga skärm.

här är ett litet måleriverk...

Bilagor

• tjosan01.jpg
    tjosan01.jpg
    39.9 KB · Visningar: 277
och här ett litet "mörkrumsverk"...
fast jag saknar mina enormt många negativramar.. måste installera nåt vettigare än demoversionen av photoframe.

Bilagor

• tjosan02.jpg
    tjosan02.jpg
    32.8 KB · Visningar: 283
Atena skrev:
Hur gjorde du denna Christel?

Marie som undrar :)
ett antal justeringslager nivåer och kurvor för hård kontrast. blå toning med nyans/mättnad. ett eget lager med gul färg i en markering ovanpå fönstret som jag sen lagt lagerstil yttre glöd på.
lagerstil hittar du i lagerpaletten längst ner till vänster som en svart cirkel med ett skrivstils F i.
ramen är gjord i photoframes demoversion som finns att ladda ner här.

ANNONS
Götaplatsens Foto