Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var du på fotomässan i Jönköping?

Produkter
(logga in för att koppla)

Var du på fotomässan i Jönköping?

• Ja

Röster: 119 22.5%
  • Nej

Röster: 410 77.5%

• Totala väljare
    529
visst var man på mässan, på lördagen...men den var ju tyvärr lite liten...och lite för smalt sortiment hos en del utställare tycker jag...

Men det var första gången för mig så jag kanske hade för höga förväntningar...

hyfsade erbjudanden på fotopapper och liknande iaf...

Självklart! Men inte för att jaga nya prylar precis. Man kan ju åka dit för att träffa sina fotobekanta och få litet inspiration. Brutus Ö visade fina bilder ex.vis. Även om hans föredrag var i längsta laget. Vid förra årets mässa var vi 6000 medlemmar och denna närmare 16000. Gissningsvis räknar David & Co in 20000 till nästa.

sture skrev:
Självklart! Men inte för att jaga nya prylar precis. Man kan ju åka dit för att träffa sina fotobekanta och få litet inspiration.

Va!? Missade jag maffiabossen, jag träffade en hel del andra från skånemaffian dock.

Nja, jag var ganska besviken på mässan, men föredragen var riktigt kul. Mattias Klum var en höjdare tyckte jag. Nu förstår jag varför jag inte ville bli naturfotograf :)

Annars tyckte jag det mest handlade om tråkiga saker som man kan se i vilken datorbutik som helst.... Digitalkameror, Scanners och skrivare.

Men jag fick två stycken rullar ifrån Kodak :)

Tyvärr så blev jag fattig och köpte lite blixtar ifrån Elinchrome veckan efter :(

ANNONS
Götaplatsens Foto