Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var finns din fotoblogg?

Produkter
(logga in för att koppla)

Rommel

Avslutat medlemskap
Jag valde att köra på en annan variant.
Fördelen är att det är lätt att få folk som vill hålla sig ajour att följa inläggen. Dessutom kan jag och de som vill dela med sig av mina inlägg till sin logg i facebook.
Sen har min hemsida en fin liten facebook knapp samt att FAN-sidan på facebook heter samma som min domän.

www.facebook.com/pages/Digitalizse/184494364923031?ref=ts

/Stefan
 

sstiernborg

Medlem
Unik fotoblogg

Hejsan!

Jag har precis startat en blogg. Undrar om det är något ni folk skulle vara intresserade av att läsa.
Är lite segt att få igång läsarna...

http://sstiernborg.com/

Kortfattat handlar bloggen om:
-foto
-redigerings tips
-guider
-prylar
-lifstil surfing,skidor och longboarding
-osv

U get the picture...

Målet är att komma upp i tusen unika lösare för att vinna vadet (över mina kompissar).

cheers
 

matlep

Aktiv medlem
Hejsan!

Jag har precis startat en blogg. Undrar om det är något ni folk skulle vara intresserade av att läsa.
Är lite segt att få igång läsarna...

http://sstiernborg.com/

Kortfattat handlar bloggen om:
-foto
-redigerings tips
-guider
-prylar
-lifstil surfing,skidor och longboarding
-osv

U get the picture...

Målet är att komma upp i tusen unika lösare för att vinna vadet (över mina kompissar).

cheers
Man kan inte få tusen unika besökare bara på ett inlägg. Skriv några fler poster och lägg upp något av det du faktiskt annonserar ut och vänta ett tag så ska du se att det nog löser sig.

Om innehållet är bra och håller hög klass så får du automatiskt en bra ström av återkommande besökare. I mitt fall så trodde jag att du skulle ha något av det du lovar ovan, men det fanns det ju inte, så några fler besök får du inte av mig :)

Lycka till.
 

Joel.S

Aktiv medlem
Man kan inte få tusen unika besökare bara på ett inlägg. Skriv några fler poster och lägg upp något av det du faktiskt annonserar ut och vänta ett tag så ska du se att det nog löser sig.

Om innehållet är bra och håller hög klass så får du automatiskt en bra ström av återkommande besökare. I mitt fall så trodde jag att du skulle ha något av det du lovar ovan, men det fanns det ju inte, så några fler besök får du inte av mig :)

Lycka till.
Det var ungefär lika dant här med.
 

sagan

Avslutat medlemskap
Jag tycker det finns minst 1000 saker som är intressantare och viktigare att läsa än någon medioker amatörfotografs blogg. Faktum är att jag tycker det finns lika många saker som är intressantare än att läsa någon duktig proffsfotografs blogg också. Det känns verkligen inte prioriterat.
 

sstiernborg

Medlem
Hahah, sköna gubbar här.....

nej, kände ändå att jag aldrig skulle ha motivationen att blogga så projektet är nedlagt efter 2 dagar

Cheeers
 
ANNONS