Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

var hittar jag en modell?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej

Jag är väldigt sugen på att börja fota modeller för olika privata projekt men har ingen lust att fråga familj och vänner hela tiden. Var hittar man modeller? Helst i malmö området.

Tacksam för hjälp
ALEX
 

KlaraR

Ny medlem
Hej

Jag är väldigt sugen på att börja fota modeller för olika privata projekt men har ingen lust att fråga familj och vänner hela tiden. Var hittar man modeller? Helst i malmö området.

Tacksam för hjälp
ALEX
Jag bor i Malmö och har börjat med modellande nyligen. Har hittills bara gjort modevisningar men skulle vilja börja fota också. Är inte proffessionell modell men skulle vilja prova på lite :) Vad har du tänkt dig för bilder?
 
Jag bor i Malmö och har börjat med modellande nyligen. Har hittills bara gjort modevisningar men skulle vilja börja fota också. Är inte proffessionell modell men skulle vilja prova på lite :) Vad har du tänkt dig för bilder?

Hej Klara!
Satt och läste lite trådar på forumet och såg nu vad du hade skrivit! Är du sugen på att bli fotograferad av fler än Alex så skicka ett mail! pokerockstudio@gmail.com www.pokerockstudio.n.nu

Hoppas du inte tar illa upp Alex för att jag "raggar" modeller i ditt inlägg :)
 

Gurra G

Aktiv medlem
modellbilder.se är säkert bra, dock är modellerna där inte så bra på att svara på förfrågningar... Så ge inte upp om de 20 första inte ens behagar svara :/
(Och nej, jag är inte bitter, bara lite irriterad)
 
Hej

Jag är väldigt sugen på att börja fota modeller för olika privata projekt men har ingen lust att fråga familj och vänner hela tiden. Var hittar man modeller? Helst i malmö området.

Tacksam för hjälp
ALEX
Men herregud... Det är ju du ALEX!! Såg inte det!!
Jag har förresten ett par tjejer som säkert ställer upp på lite bilder! Bara hör av dig, här eller FB så fixar vi det! Fridens!
 

Frolicc

Aktiv medlem
Så länge som det bara "är på skoj" för att lära sig är det ju bara att ta första bästa polare. För att lära sig ljussättning och öva så behöver ju inte miljön vara rätt.

Ta en miljö som personen känner sig bekväm i så får du lättare ett ja. Alltså inte bikinibilder i ditt vardagsrum utan kanske hänga på då polaren avslutat sin "hobby" för dagen. Gå till träningshallen efter träningen och rigga ljus någonstans etc.
 
Söker modell både kvinna/ man till makeup session

Söker kvinnliga ansikstmodeller till en makeup session vid Hyllie den 26/9, 25-26/10 mellan klockan 10-14.
Även en manlig ansikstmodell den 8/10 klockan 10-14. Betalar resa och fika. Samt tillgång till alla bilder/
Elisabeth
 
ANNONS