Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Var hittar jag Trema systemet.

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tänkte gå över till trema systemet för att jag gillade deras Modulbox III och hängmappar, men jag kan inte hitta det någonstans. Varit inne på deras egen webshop, skickat mail till trema men inte fått något svar. Jag har kollat med olika fotohandlare som YFO här i Malmö men ingen som har det hemma.

Är det någon som kan tipsa om en sajt eller kanske ett annat system som är minst lika bra eller bättre?

Tack!

Ska ringa dom på måndag och beställa :)

Är det någon som vet om man kan beställa direkt från Trema, deras websajt är ju under all kritik och dom verkar ju inte svara på email (kan ju bero på att det är semester).

Snapphaneledaren [E.F.S] skrev:
Är det någon som vet om man kan beställa direkt från Trema, deras websajt är ju under all kritik och dom verkar ju inte svara på email (kan ju bero på att det är semester).

Hehe.. tre år senare är situationen densamma. Hemsidan är kass och de svarar inte på e-brev. De är dock trevliga när man ringer.

(På tal om det: Också så stora handlare som Scandinavian Photo struntar i sin e-post verkar det som. Lite märkligt.)

Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens Foto