Annons

Varför sätts mina bevakningar i PAUS?

Produkter
(logga in för att koppla)

Anders Östberg

Guest
Alla bevakningar jag sätter på t.ex. nyhetsdiskussioner sätts om till pausläge fast jag inte bett om det. Jag har rapporterat det här tidigare men det verkar fortfarande inte fungera. Vad är fel?

Inte direkt utan någon obestämd tid efteråt. Jag begär först en bevakning på kommentarer i någon artikel men då det inte kommer några mail så kollar jag och då har dom satts i paus. Jag aktiverar dom då igen och det ser OK ut om jag tittar på inställningarna direkt. Senare (vet inte hur länge efteråt) så har dom hoppat tillbaka till pausläge igen. Jag provade just att aktivera, ska försöka se när det händer.

Det gäller inte dom fyra första bevakningarna i min lista (Fotosidan.se: Ny kommentar i gästboken / album / bild / svar på gästbokskommentar) utan bara bevakningar på kommentarer i bloggar och artiklar.

Nu har dom hoppat i PAUS på egen hand igen, det tog en 5 minuter eller så.

Nej jag tror inte det funkat för mig i alla fall. Vad bra om du hittat något, jag har ställt om bevakningarna igen, så får vi se.

Hoppsan, nu rasslade det in notifieringar på alla inlägg i alla bevakningar samtidigt, men det kanske bara är för att "komma ikapp". Det kom ett mail i alla fall, det har det nog inte gjort tidigare.

Nu fick jag en ny bevakningsrapport med bara ett meddelande i, så då kan vi väl anse att leveransen är godkänd! Snyggt jobbat! :)

Hej, det är jag igen.

Nu sätts mina bevakningar i pausläge igen utan att jag bett om det.

ANNONS
Götaplatsens Foto