Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Varför slut?
- Trådstartare Digi
- Start datum
adrianulander
Aktiv medlem
Ja, det var ju verkligen en konstig fråga.
Sakerna är troligen slut för att de är slut.
Mvh. En förbryllad Adrian
Sakerna är troligen slut för att de är slut.
Mvh. En förbryllad Adrian
SixBySix
Aktiv medlem
Därför att Canon har haft en enorm efterfrågan på sina produkter på sistone. Canon hinner inte riktigt producera i takt med efterfrågan. Dessutom har Cyberphoto nog ett ganska litet lager för vissa artiklar för att hålla kostnaderna nera (för att kunna hålla låga priser). Annars kan man jus alltid ring cyberphoto och fråga varför just en specifik artikel är slut. Orsakerna kan ju variera lite och därmed även väntetiden.
MVh, Niclas
MVh, Niclas
Digi
Aktiv medlem
Okej, någon sa att de hade slut på flouritglas?
Till de speciella L objektiven.
Säljer 1D modellerna så bra att de säljer slut så fort första 100.000 modellerna har tillverkats.
Kom ihåg när Digital Foto skrev om 1Ds Mk II.
Tror det var över 200.000 kameror som sålde slut innan kamerorna nått lagret
Mvh Markus
Till de speciella L objektiven.
Säljer 1D modellerna så bra att de säljer slut så fort första 100.000 modellerna har tillverkats.
Kom ihåg när Digital Foto skrev om 1Ds Mk II.
Tror det var över 200.000 kameror som sålde slut innan kamerorna nått lagret
Mvh Markus
Zoso
Aktiv medlem
Jag tror inte att Cyber haft en 1D II N för salu någonsin, jag har då aldrig sett att dom haft den i lager.
Sverige är en väldigt liten marknad, vill man ha ett ex får man nog söka sig ut i övriga Europa för att få tag i en, jag har sett den i lager på både Tyska och Engelska butiker, USA också, men då gäller inte garantin tyvärr, men objektiv går bra att köpa från USA då dom har världsgaranti.
Sverige är en väldigt liten marknad, vill man ha ett ex får man nog söka sig ut i övriga Europa för att få tag i en, jag har sett den i lager på både Tyska och Engelska butiker, USA också, men då gäller inte garantin tyvärr, men objektiv går bra att köpa från USA då dom har världsgaranti.
Senast ändrad: