Annons

Varsågoda alla PS-virtuoser

Produkter
(logga in för att koppla)
Mitt försök :)

Såhär i kvällens trötta grepp tänkte jag också leka litet : )
 

Bilagor

  • modelsfs.jpg
    modelsfs.jpg
    39.4 KB · Visningar: 510
Alle02 skrev:
Nja, dålig och dålig, det är en hederlig Canon EOS 500, 35-80, övriga data gällande kamerans inställningar har jag inte då det inte är jag som har tagit bilden. Misstänker dock att det handlar en del om SBS...
Det intressant är att bilden i min andra efterbehandlingstråd "Hur ta bort blänket" har jag själv tagit med samma kamera och objektiv men på P-läge (himla bra inställning *S*) OCH den ligger på samma skiva som denna usla bild.
Aha...den är skannad...då är väl förklaringen usel skanning då, troligen i kombination med felfokusering.
 
Nu går jag och lägger mig! Nu ser jag dubbelt! :)
God natt! Lycka till med era alster!
 

Bilagor

  • tjejer.jpg
    tjejer.jpg
    47.3 KB · Visningar: 455
Nu var det ju inte direkt någon fotomodell pose eller kläder som passade för uppdraget (är jag bara jävlig i svaret eller ligger det någon poäng i vad jag skriver ;) Dessutom verkade modellerna ha en förkärlek att ställa sig så att deras vackra ansikten skuggades rejält. Men bortsett från de ovana modellerna så har jag fipplat runt en stund utan att bli riktigt klok på om det blev bättre eller bara en massa effekter. Hursomhelst så kommer min version nr1 här.

Tycker "modellerna" var vackrare innan men men...
 

Bilagor

  • modeller%20stor[1].jpg
    modeller%20stor[1].jpg
    44.5 KB · Visningar: 400
Kunde inte låta bli att göra en h&m version. 200.000 kr senare silikon här och där och lite bort här och där. Hållbarhet 5år sedan är det dags att operera om igen. Tyvärr sitter ju skönheten på insidan men den kom jag inte åt i den här bilden ;)
 

Bilagor

  • modeller%20stor[1].jpg
    modeller%20stor[1].jpg
    41 KB · Visningar: 393
men tänk om alla vill se ut såhär då... Går det att återanvända implantaten och sätta dem i pannbenet ;)
 

Bilagor

  • modeller%20stor[2].jpg
    modeller%20stor[2].jpg
    32.6 KB · Visningar: 391
Det var så länge sedan jag var ute på Lida, jag hade glömt vilka intressanta människor man kan möta där..
 

Bilagor

  • modeller.jpg
    modeller.jpg
    48.2 KB · Visningar: 371
Lånade lite moln och kopierade in, suddade till bakgrunden en aning... Fast skärpan är nog som sagt inte mycket att göra åt...
 

Bilagor

  • modeller_liten.jpg
    modeller_liten.jpg
    45.6 KB · Visningar: 369
man kan ju le lite bara... Det brukar väl stjärnor göra eller beror det på att knutarna från operationerna sitter så hårt ;)
 

Bilagor

  • modeller%20stor[3].jpg
    modeller%20stor[3].jpg
    26 KB · Visningar: 426
Eller varför inte dags att gå och lägga sig innan jag spårar ur totalt... Nu vet jag inte längre vem som är vem eller vems hår som hamnade var... Känner mej som frankenstein ;)
 

Bilagor

  • modeller%20stor[4].jpg
    modeller%20stor[4].jpg
    46.7 KB · Visningar: 428
Imponerad av alla bidragen, jag gjorde lite annat ett tag och så exploderade denna tråden så här. Nåväl, här är mitt bidrag.
 

Bilagor

  • modeller%20stor[1]b.jpg
    modeller%20stor[1]b.jpg
    46.1 KB · Visningar: 427
Ni är alldeles alldeles underbara!

Tack för alla fina försök!
Jag skrattar gott åt era tokigheter och funderar på hur och när jag ska ha tid att bli lika duktiga som ni är!
Kristian - menar du att vi skulle ha tänkt till innan vi både klädde på oss och ställde upp oss, och ja, som synes så föredrar jag att befinna mig bakom kameran.
Blå flodhästar är inte så allmänt förekommande men ibland så fastnar de bild.....;-)
 
oki, litet försök

lite småpill. blåste upp den till 4 ggr upplösningen innan jag började och krympte ner den sen. omgångar med oskärpa för att dölja allt klåpande med efterbelysning och klonverktyg. ;-)
 

Bilagor

  • fototest.jpg
    fototest.jpg
    32.7 KB · Visningar: 244
ANNONS