Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vart hittar jag avtonat gråfilter?
- Trådstartare Figure
- Start datum
Balrog
Aktiv medlem
Jag ringde Dito i Stockholm 15.00 ena dagen och hade det i handen dagen efter. Det kallar jag bra service!
De har filter från Hitech i 85 och 100mm. Kolla www.dito.se
Geza
De har filter från Hitech i 85 och 100mm. Kolla www.dito.se
Geza
Lucca-sara landstedt
Aktiv medlem
testa scandinavian photo, tror det finns cokins avtonade gråfilter hemma
om det kan va nåt!
J. Patric
Aktiv medlem
Runda avtonade filter säljs bl.a. av www.aifo.se
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Men jag tvivlar på att du vill ha runda avtonade filter...
roypeter
Aktiv medlem
www.speedgraphic.co.uk
Bättre priser och snabb leverans. Jag mailade in min beställning på måndagkvällen och på torsdagen samma vecka hade jag prylarna.
De säljer bla ett kit som innefattar filterhållar och tre stycken avtonade gråfilter från Cookin (P-serien) med olika styrka för 30 pund dvs ca 400 kr. Det blir vädigt mycket billigare än någonstans i Sverige och frakten är inte dyrare heller.
Kan rekommenderas!
Bättre priser och snabb leverans. Jag mailade in min beställning på måndagkvällen och på torsdagen samma vecka hade jag prylarna.
De säljer bla ett kit som innefattar filterhållar och tre stycken avtonade gråfilter från Cookin (P-serien) med olika styrka för 30 pund dvs ca 400 kr. Det blir vädigt mycket billigare än någonstans i Sverige och frakten är inte dyrare heller.
Kan rekommenderas!
elohim
Aktiv medlem
LeadHead skrev:
Men jag tvivlar på att du vill ha runda avtonade filter...
Varför skulle jag inte vilja ha ett runt avtonat filter? Några speciella nackdelar?
Emil-G
Aktiv medlem
elohim skrev:
Varför skulle jag inte vilja ha ett runt avtonat filter? Några speciella nackdelar?
Ja, du kan inte välja hur mycket av bilden som skall påverkas av det gråa. Runda filter har i allmänhet skarven i mitten och då blir halva bilden alltid påverkad. Fyrkantiga filter i hållare kan man skjuta upp och ner och på så sätt välja hur mycket som skall påverkas.