Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vart köpa Think Tank-väskor?
- Trådstartare campokatt
- Start datum
S-Ekengren
Aktiv medlem
Kameradoktorn
Själv köpte jag min Think Tank på Kameradoktorn i Stockholm, går att köpa på nätet också.
Själv köpte jag min Think Tank på Kameradoktorn i Stockholm, går att köpa på nätet också.
NikonFX
Aktiv medlem
Kameradoktorn i Stockholm har en hel del ThinkTank hemma, bland annat flera varianter av Retrospective.
Vet man exakt vad man ska ha går det att beställa direkt hos importören, www.atphototech.se Oftast är det dock billigare att handla på Kameradoktorn och då kan man ju testa också. Annars är det billigast att handla i USA, men bara om man köper på plats och slipper tull och frakt.
Har inte själv mer än tittat lite på Retrospective men har flera andra väskor och ryggsäckar från ThinkTank. Mycket god funktion och superkvalitet. Kan verkligen rekommenderas.
Vet man exakt vad man ska ha går det att beställa direkt hos importören, www.atphototech.se Oftast är det dock billigare att handla på Kameradoktorn och då kan man ju testa också. Annars är det billigast att handla i USA, men bara om man köper på plats och slipper tull och frakt.
Har inte själv mer än tittat lite på Retrospective men har flera andra väskor och ryggsäckar från ThinkTank. Mycket god funktion och superkvalitet. Kan verkligen rekommenderas.
m_thias
Medlem
Ok. Nöjd med väskan?
Sitter och jämför lite med en Tamrac Velocity 8X
Det är inga problem med att få plats med mina grejer, men är den skön att bära på och att använda? Komma in och ut ut...
Jag är mycket nöjd. Bär väskan nästan varje dag och tycker den är riktigt bekväm, den har bred och skön axelrem. Vadderingen gör att inga hårda delar petar in i ryggen (beroende på hur man packar såklart) och kameran ligger skyddad. Det går snabbt och enkelt att ta ur kameran och nästan lika enkelt att lägga tillbaks den (det sitter allt som oftast ett 24-70 inkl. motljuskydd på kameran).