Annons

Vem har "bokmärkt" mig eller mina bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

Anders Östberg

Guest
Man kan ju se i en användares profil vilka andra användare han/hon har (publika) bokmärken till och det kan vara ett kul sätt att nysta sig fram till andra bilder.

Skulle man kunna göra omvändningen, se vilka andra som har publika länkar till en viss användare (mig själv eller annan) och dennes bilder? Det vore kanske ett annat sätt att hitta till intressanta bilder och fotografer med liknande smak, jag kunde hitta andra som gillar samma bilder som jag.
 

Brummelisa

Aktiv medlem
Samma här. Jag har egentligen inte haft någon vettig förklaring förutom att det skulle vara roligt att se vilka som är intresserade av mig.

Men som Anders skriver, man skulle kunna hitta andra som har liknande stilar som en själv och det skulle vara intressant.

/ Marcus
 

Kalinka

Aktiv medlem
Här är en till som tänkt..

.samma tanke. Vore roligt att hitta vilka som har gemensamma favoriter av olika slag och visst har någon enda på fotosidan något av mig som favorit blir jag ju jätteglad!
 

Godsmack

Aktiv medlem
Hade just tänkt starta en tråd om detta när jag såg denna tråd. Skulle vara trevligt om den funktionen fanns, ja =)
 

Artificiell

Aktiv medlem
Absolut!

Håller med, vore intressant (om inte annat för egot...) att se vilken eller vilka av ens bilder som blivit bokmärkta av andra fotografer!

Kanske redaktionen har nån lösning på gång?

U
 

Glenn Bark

Aktiv medlem
MEN tänk om ingen har bokmärkt ens bilder då??

Vilket antiklimax för den här idén/tråden...hehe

Nej, jag håller med, man får chansa...

...det borde väl gå att fixa, eller? (red?)

-G-
 

Brummelisa

Aktiv medlem
Det lär ju inte vara svårt att göra det rent kodmässigt, men FS tycker kanske inte om när man blir kompisar med varandra (eller inbördes beundran)?

Men jag tycker fortfarande om idén just pga man kan hitta likasinnade fotografer.

Eller så är de bara tysta för de sitter och kodar just nu :)

/ Marcus
 

Makten

Aktiv medlem
Är det fler än jag som tycker att "favoriter" skapar förvirring? Om jag kollar på en medlems profil så ser det vid första anblick ut som att favoriterna är tagna av denna medlem. "Mina favoriter" som rubriken lyder är inte direkt tydlig, och bilderna ligger ju precis under "mina bilder". Inte så lyckat egentligen.

För övrigt håller jag med om trådens egentliga syfte.
 
ANNONS