Annons

ViewNX

Produkter
(logga in för att koppla)

dokido

Aktiv medlem
Varför kraschar viewnx? Den går inte att starta upp. Jag har inga problem med capturenx eller nikon transfer men det är tredje gången jag installerar viewnx och den har slutat fungera. jag tror kanske det har med ett annat program som heter picture control att göra. Nåja, tänkte jag slänger in en fråga här först innnan jag frågar nikon. hittade inget på svar på deras supportsida.

Har du Picture Project installerat? har hört att det kan bli kollision.. märkligt nog! jag har däremot fått problem med Picture Project efter installerat View NX, fast bara på Mac.. på PC fungerar bägge.

Nej inte nu, kanske hade det förut, möjligt att det ligger en massa skit i registret, eg använder jag inte viewnx men det är irriterande att det inte fungerar

jag tror problemet började eller fortsatte när jag skulle avinstallera viewnx första gången och såg att den lämnade lite skit i mina dokument så jag tog bort det och sen har det inte fungerat och sen så samverkar det med picturecontrol också på nåt mystistk vis

kanske är acdsee som stör?

ja ja ska gå igenom registret sen när jag får tid

ANNONS
Götaplatsens Foto