Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
vildsvin?
- Trådstartare jfafoto
- Start datum
Benny p
Aktiv medlem
jfafoto skrev:
hej alla! finns det någon som vet bra ställen att fota vildsvin i göteborgsområdet?
tacksam för svar...
freddan!
Hej Freddan
Har för mig att det finns i Kålleredsområdet och någonstans runt skogarna i Mölnlycke
//Benny
Mr_H
Aktiv medlem
Ja, Kållered är nog en lämplig plats att börja leta på:
http://www.expressen.se/index.jsp?a=264333
Det fanns en flock i vid Sisjön också tidigare men om jag inte är helt fel ute så blev de så tama att man var tvungen att skjuta dem.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=264333
Det fanns en flock i vid Sisjön också tidigare men om jag inte är helt fel ute så blev de så tama att man var tvungen att skjuta dem.
Senast ändrad:
North
Aktiv medlem
Onsala och Vallda finns massor.
Troligtvis är det lättast att fota dom vid gryningen på någon åker.
En morgon när jag gick ut till bilen, gick 7st förbi cirka 3m ifrån mig.
Springer in efter kameran, hittar den inte direkt,när jag fick tag på den var dom borta.
Jag hann åka i 3min sedan ringer frugan, dom är vid carporten vad ska jag göra!!!!!!
Jaa man kan ju ta fram kameran
Det är ju inte jätte roligt när dom är i trädgårdarna, gräsmattorna ser ut som dom blivit bombade.
Troligtvis är det lättast att fota dom vid gryningen på någon åker.
En morgon när jag gick ut till bilen, gick 7st förbi cirka 3m ifrån mig.
Springer in efter kameran, hittar den inte direkt,när jag fick tag på den var dom borta.
Jag hann åka i 3min sedan ringer frugan, dom är vid carporten vad ska jag göra!!!!!!
Jaa man kan ju ta fram kameran
Det är ju inte jätte roligt när dom är i trädgårdarna, gräsmattorna ser ut som dom blivit bombade.
Stefanity
Aktiv medlem
I Livered finns det gott om Vildsvin.
Det ligger c:a 5 mil norr om GBG, kör riksväg 45 till Älvängen, tag av höger mot Skepplanda, i Skepplanda tar du vänster mot Sollebrunn och kör sedan förbi Hålanda och vidare tills det blir grusväg, ungefär 1,5 mil från Skepplanda.
Sedan kommer det en gul skylt som pekar vänster där det står Sandviken, kör in på den vägen så kolla noga på gärdena där, där finns det nästan garanterat vildsvin i gryning och skymning.
Och dessutom några hundra hjortar.
Det ligger c:a 5 mil norr om GBG, kör riksväg 45 till Älvängen, tag av höger mot Skepplanda, i Skepplanda tar du vänster mot Sollebrunn och kör sedan förbi Hålanda och vidare tills det blir grusväg, ungefär 1,5 mil från Skepplanda.
Sedan kommer det en gul skylt som pekar vänster där det står Sandviken, kör in på den vägen så kolla noga på gärdena där, där finns det nästan garanterat vildsvin i gryning och skymning.
Och dessutom några hundra hjortar.