Gustav Andåker
Medlem
Ja frågan är väl klar?!
Gustav
Gustav
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gustav Andåker skrev:
Ja frågan är väl klar?!
Gustav
steelneck skrev:
Ingen av dem, jag rekommenderar Gimp som är ett fritt program. Fritt som i frihet, inte gratis öl.
Förstår faktiskt inte hur någon kan rekommendera en att köpa ett program där man i ett avtal först måste gå med på att begränsa sina friheter för att få lov att använda det man köpt.
Med Gimp så är du fri att använda det i vilka syften som helst, på hur många datorer du vill. Du är fri att se hur det fungerar och är uppbygt och att använda den kunskapen som du själv behagar. Du är fri att kopiera som du vill och ge bort kopior till andra, jag tom. sälja kopior så länge som källkoden är fritt tillgänglig. Du är även fri att göra modifieringar och göra dessa tillgängliga för andras nytta. Allt i enlighet med General Public License.
Zoso skrev:
Nu frågade han ju vilken version av PS som var bäst ! Vad jag vet så är väl inte Gimp en PS version.
Annars är det väl ett bra val om man är ute efter ett gratisprogram.
I fråga om vilket PS kan jag bara säga att CS2 är ojämförbart bättre än tidigare PS.Gustav Andåker skrev:
Jag får nog säga att jag uppskattar övriga förslag oxå. Kanske skulle fårgat efter bildbehandlingsprog. som dessutom inte är svårt att använda!
G.