Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Vilken version

Produkter
(logga in för att koppla)

Britt-Inger

Aktiv medlem
Vilken version av Photoshop använder ni ? Och vilket är bäst både ur ekonomisk synvinkel och prestanda.
Vet ej vad jag ska köpa för något ännu, några förslag ?

Britt-Inger skrev:
Vilken version av Photoshop använder ni ? Och vilket är bäst både ur ekonomisk synvinkel och prestanda.
Vet ej vad jag ska köpa för något ännu, några förslag ?
Om du inte är jätteduktig på bildbehandling och om du inte har jättestora ambitioner så rekommenderar jag Photoshop Elements 5. Med den så fixar du det mesta du kommer att behöva. Om du väljer "stora" Photoshop så riskerar du bara att dribbla bort dig i en massa krångliga funktioner.

---/Thomas

Så, nu har jag beställt photoshop elements 5 från Siba. Den kostade där 799:-. Det var väl ett ganska bra pris ?

Nu har jag prövat min nya photoshop elements 5 och det är ju superbra. Det kommer att bli många bilder framöver skulle jag tro, Även om jag inte lägger ut alla här.
Det kommer att underlätta kvaliteten på mina bilder som jag kommer att ta med min nya Canon Powershot S5 IS som kommer att levereras vecka 29. Cyberphota har testat den och det blir väldigt mycket brus i höga ISO-tal. Tur att man fotar i låga ISO för det mesta.

ANNONS
Götaplatsens Foto