Vilket objektiv ska man välja?
Jag gillar att ta porträtt och närbilder (macro).
Tar mest kort på barn, natur, insekter och på hundar vid hundutställningar. Vintertid hålls dessa ofta i ridhus där belysningen inte är så bra...
Har en Canon EOS 350D.
Tacksam för tips.
//Anna