Annons

WFS planering, lite bildprat och öl/vin/kaffe eller mat 29/4?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Jag hittade en tom lördag i kalendern och tycker det vore kul att smida lite wfs-planer för framtiden och kanske snacka lite bild också.

Förslagsvis träffas vi 29/4 kl.17.00 på Arena i Karlstad (om ingen har bättre förslag?) Alla som vill kan ta med kameror, varsin bild vi vill diskutera och prata om, feta eller tunna plånboken till mat, dryck eller bara kaffe eller nåt.

Vad säger ni? Lockar det och tiden passar?

Ja, jag/vi kommer:
1. Lotta (om fler hakar på vill säga)
2.
3.
4.
5.
osv.

Ja, jag/vi kommer:

2. Hans Svensson (självklart)
3.
4.
5.
osv.

Kommer gärna

Ja, jag/vi kommer:

3. Simone Syversson kommer
4.
5.
osv.

Ja, jag/vi kommer:

4. Jonas Andersson
5.
osv.

Det låter kul att mötas upp - räkna in mig.

Mvh Jonas

Kul att vi blir några, men visst är ni väl fler som kommer?

Tänkte att vi kanske skulle ta och boka bord isf. Om fler än jag vill äta vill säga (de har underbara vegetariska tortillas iaf:))

Anmälan senast 27/4 kl. 12.00 om bord ska bokas.

Aaarrghh... vill så gärna men kan inte. =(
Ska utomlands (Norge) och spela fotboll mot just Norge.
Har inte sprungit överhuvudtaget på säkert 8 år...
Fast det är väl banketten efteråt på Rådhuset som drar..hehe

Hoppas att ni får det kul och kommer med många bra förslag till träffar.
Skulle jag mot förmodan inte åka till vårt grannland så säger jag till.

/Tommy, som fortfarande inte har funnit inspirationen för ljus och bild.

Jag kan inte vara i Värmland den dagen, men hoppas på nya naturskogsfoton i sommar på programmet!

Väldigt nyfiken på bäverdammen vid Skäftdammen... men Värmland är fullt av natur och naturreservat http://www.e.lst.se/s/amnen/Natur_Miljö/naturreservat/naturreservat_i_varmland.htm. Sedan finns ju en massa gamla byggnader också. Allt från finngårdar till hyttor.

Bifogar bild på WFS expedition till Ivana i juli 2005. I den naturen är även WFS små...

Bilagor

• wfs_ivana.jpg
    wfs_ivana.jpg
    57.6 KB · Visningar: 286
Det hade varit väldigt kul att komma dit och träffa er alla. Men tyvärr så måste jag åka iväg och jobba den 28/4 :-(

Ni kan ta er en titt på mitt nya hem och arbetsplats här www.kurakuraresort.com ;-)

Mvh

Peter

Vi slipper nog boka bord iaf. Tar ni med varsin bild så vi kan inspireras och snacka lite bild också? Eller blir det bara kameror som smattrar i kombination med vår plansmidning?

Och Tommy, vad är det för sätt att prioritera en boll framför Arena? Bengt och Peter förstår jag dock med tanke på avstånd;)

Tack för trevlig pratstund på Elmia förresten Bengt. Hoppas din kamera är på ingång snart. Kolla tråden om foto i Sälen också.

Ja, jag/vi kommer:

4. Jonas Andersson
5. Linnea Nielsen
6.
7.
8.
osv.

Jag kommer gärna. Hur hittar man gänget om man inte varit med förut?
Linnea

Det där brukar lösa sig. Kolla efter ett gäng med ovanligt mycket väskor så kollar vi som varit med förr (=jag och Lotta) efter er som ser ut som om ni letar efter någon. Vi kan väl synas utanför så blir det lättare? Klockan 17.00?

Jag tar nog inte med någon "ovanligt mycket" väska.
Men som lite mer hjälp kan jag beskriva Hans i stället:) Han är rätt kort för att vara karl, ljust kort hår och blågröna ögon (tror jag.) Han ser snäll ut och är det med:) Och han står nog för bärandet av rejäl axelkameraväska. Eller Hans? (och jag är motsatsen, mörkt långt hår, utan kameraväska och ser kanske inte ens snäll ut. Kan dock försöka vara det ändå..)

Jonas och Simone vet inte jag heller beskrivning på.

Hallå där! Ovanligt kort? 176 cm? Hrmmm, host, host... ;) Blågrå ögon kan nog stämma, ibland med röda linjer i det vita.

Lotta är ovanligt lång för att vara tjej och hon är inte elak hon heller (och nej, hon ser inte ut att vara det).

Lotta och jag kan dessutom stå på samma plats - vi känner ju igen varandra. Håll utkik efter fyrtornet och släpvagnen, alltså.

Nu kan du ju bara inte missa oss, Linnea! :)

Vaddå, jag är bara 170cm (pyttedrygt kanske) och därmed skapligt "normal." Men kanske tar jag på mig klackar bara för att bräcka din längd;)

Jag kan vid detta laget lova att rygga med Aftonbladetreklam iaf. Ett lättare kännetecken kanske?

Vi ses. Allihop:)

Senast ändrad:
Ojdå, sorry... det är nog det att du brukar ha högklackat... Betyder detta att jag inte skulle fungera som vittne i en rättssal? Jag har ju träffat dig ett antal gånger och ändå har jag inte en siffra rätt.

Fast det där med "inte elak" stämde va? :)

WFS) (Picture skrev:
Betyder detta att jag inte skulle fungera som vittne i en rättssal?
Jo, du vore nog ett tillförlitligt vittne ang. längd ändå kanske om man ser till medel (och jag med:) men det med klackat stämmer nog sämre tror jag..

Medellängd i vårt land är:
Män: 180 cm
Kvinnor 165 cm

Några fler har hört av sig via mail så vi kan nog räkna med iaf någon till till träffen också:)

WFS) (Picture skrev:
Håll utkik efter fyrtornet och släpvagnen, alltså.

:)

Titeln fyrtornet ber jag att få lägga beslag på med mina 195cm (utan högklackat!). Håll utkik efter en lång gänglig varelse som ser lite vilsen ut.

I nuläget känner jag mig lite osäker på om jag ser snäll eller elak ut, men de flesta brukar påpeka att jag är snäll.

Ses!

//Jonas

ANNONS
Götaplatsens Foto