Annons

Zomming

Gå nu och lägg dig istället ;)

Hehe sitt inte uppe och knacka på tangenterna..

Automatisk zoomning ?????

umm....:confused:

zoomningen får du sköta själv.

Lite får du göra själv...:rolleyes:
 
ANNONS
Götaplatsens Foto