Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Spärra medlem?

Produkter
(logga in för att koppla)

Prefix

Medlem
Nu har jag letat fram och tillbaka, kollat igenom olika trådar i forumet och har fortfarande inte hittat nått svar.

Kan man inte blockera/spärra en användare från att se ens bilder/profil?

och

om jag vill plocka bort kommentar som jag skrivet hos en annan, hur gör jag då?

/Åsa

1. Nej
2. Maila oss, så kan vi fixa det åt dig. Kontakta-länk finns längst ner på varje sida.

(Har du problem med att någon bråkar med dig eller dylikt, anmäl till oss - det är helt emot reglerna att ge sig på någon för att man inte gillar vad denne skrivit tex)

1. Nej
2. Maila oss, så kan vi fixa det åt dig. Kontakta-länk finns längst ner på varje sida.

(Har du problem med att någon bråkar med dig eller dylikt, anmäl till oss - det är helt emot reglerna att ge sig på någon för att man inte gillar vad denne skrivit tex)

Tack för ett snabbt svar, lite tråkigt att man själv inte kan spärra en medlem :) ska genast kontakta för den andra saken :)

Tack för ett snabbt svar, lite tråkigt att man själv inte kan spärra en medlem :) ska genast kontakta för den andra saken :)

Dylika spärrar strider ju mot hela principen med Fotosidan, som generellt sett är öppen att surfa runt på även för de som inte är inloggade eller inte är medlemmar. ;)

Jo, men så är inte en del människor så smarta så att de fattar att man kan logga ut och kolla på det sättet ;)

Hur lång tid tar det innan man får svar på mailet eller det man ber om genomförs?

(har skickat två mail med två olika frågor och ingen har blivit besvarad än)

Vi upptäckte i helgen att vår kontaktfunktion inte funkat som den skall, brev har försvunnit - vi hoppas det skall vara löst nu. Så skicka ditt mail igen tack.

ANNONS
Götaplatsens Foto