Annons

Vad motiverar höjningen av plus-medlem?

Produkter
(logga in för att koppla)

MNB

Aktiv medlem
Jag lyfte detta i en annan tråd här som egentligen inte handlar om detta. Så det kanske är bättre att det får en egen tråd.

Numera kostar plus-medlemskapet 299kr. 2020 betalade jag 220kr. Bara av rent intresse vad är det som motiverar en sådan höjning? Det har vad jag vet inte tillkommit några funktioner eller liknande i medlemskapet. Eller har jag missat något?

Personligen tycker jag inte direkt att nivån höjts från dom bakom sidan. Som ett exempel folk (jag själv inkluderat) har frågor i forumet riktat mot sidan, som inte ens får ett svar från någon bakom fotosidan. Något annat jag reagerat på är förslag som olika personer kommit med och som varit samma förslag. T ex om fotosidan cup. Men det var inget som togs i åtanke. Ska man vara medlem och betala för det, så är det väl logiskt att medlemmarna får vara med och bestämma innehållet?

Javisst det är frivilligt att besöka fotosidan och bli medlem och ingen kommer sakna en om man försvinner och allt det där. Men innan man försvinner vore det trevligt med ett svar på frågeställningen.

Det kanske finns ett logiskt och jättebra svar på allt detta från fotosidan som förklarar allt.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag lyfte detta i en annan tråd här som egentligen inte handlar om detta. Så det kanske är bättre att det får en egen tråd.

Numera kostar plus-medlemskapet 299kr. 2020 betalade jag 220kr. Bara av rent intresse vad är det som motiverar en sådan höjning? Det har vad jag vet inte tillkommit några funktioner eller liknande i medlemskapet. Eller har jag missat något?
Det korta svaret är att det är en justering för att täcka kostnader för att driva sidan och redaktionen https://www.fotosidan.se/cldoc/nytt-pa-fotosidan/fotosidan-nya-redaktion.htm. Kostnaderna går upp och vi behöver matcha dem. Vi försöker hålla priset så lågt som möjligt. Tidigare hade vi tre nivåer 500/300/100kr men slog ihop till ett för ett antal år sen. En del exempel av nya funktioner finns presenterar via min blogg https://www.fotosidan.se/blogs/flatljus/index.htm?skip=0. Priset tycker vi fortfarande ligger lågt och konkurrenskraftigt. Köpet man det i kombo med Fotosidan Magasin så ligger det på 481,00 kr FSM 6 nummer + Plus 1 år 198,00 kr.

Det senaste som vi byggt/fräschat upp är https://www.fotosidan.se/prylar/index.htm där vi byggt om sidorna och byggt ihop bättre med prisjakt (prod-data + priser) https://www.fotosidan.se/prylar/objektiv/zoomobjektiv/sony/sony-fe-24-70-mm-f_29004#29004. Detta gjorde vi förra veckan så nyhet kommer.

Personligen tycker jag inte direkt att nivån höjts från dom bakom sidan. Som ett exempel folk (jag själv inkluderat) har frågor i forumet riktat mot sidan, som inte ens får ett svar från någon bakom fotosidan.
Vi kan alltid bli bättre. Vi kan missa att svara i forumet men det det går också bra att maila redaktion@fotosidan.se om du saknar svar.

Något annat jag reagerat på är förslag som olika personer kommit med och som varit samma förslag. T ex om fotosidan cup. Men det var inget som togs i åtanke. Ska man vara medlem och betala för det, så är det väl logiskt att medlemmarna får vara med och bestämma innehållet?
Utveckla det där lite. Jag frågade om teman och några nyttjades. https://www.fotosidan.se/forum/threads/kom-med-förslag-på-bildteman-i-fotosidan-fotocup.177870/. Var det nåt annat du tänker på?
 

MNB

Aktiv medlem
Yes, köper det. Misstänkte att så var fallet med ökade kostnader. Personligen tycker jag att ni kunde utveckla fotosidan mer. Tycker också att vi betalande medlemmar borde få ha åsikter/förslag som tas i åtanke. Kanske t om får säga till om kommande nyheter kring sidans utbyggnad med mera.

- En sak som ni bör överväga är en YouTube kanal där recensioner och annat fotoinnehåll finns. Möjligheterna är betydligt större att skapa intressant innehåll. Podd osv i all ära, men innehåll i rörlig bild är mer intressant.

- Att ha betydligt mer artiklar är en annan sak. Intervjuer, jämförelser och tester. Det finns oändligt med möjligheter till intressant innehåll. Intervju med någon intressant fotograf. Jämföra två kameror eller testa en fotoväska, prova capture one istället för Lightroom i 30 dagar eller vad om helst.

- Lyfta fram amatörfotografer som är medlemmar här på fotosidan. T ex med en kort "hallå där" intervju och lite exempelbilder från fotografen.

- Utmaningar. Ha enkla utmaningar för alla som vill och behöver inspiration. T ex denna månaden är temat stenar. Visa med exempel hur man kan tänka kring mönster i en sten, eller fota ur en ovanlig vinkel. Ja, sådana saker som gör ett foto mer intressant. Ingen tävling eller liknande utan bara för att få igång kreativitet och viljan att ge sig ut. Här är ett ypperligt tillfälle att använda sin YouTube kanal....

- Ha någon eller några som skriver artiklar som inte handlar om utrustning osv. Utan t ex vad som inspirerar, vad gör man när man kört fast med suget att gå ut och fota? Exmepel en artikel av en erfaren fotograf som skriver om saker denne lärt sig igenom åren och önskade att denne visste från början.

Kanske t om debattartiklar som skapar diskussioner. Exempel. Varför någon gått från Canon till Sony. Sådana artiklar. Eller vad är street foto för en fotograf, men inte för en annan.


Jag bara spånar fritt och snabbt nu, det kanske är usla förslag. Men personligen eftersöker jag mer innehåll, mer aktivitet, mer sug att komma tillbaka till fotosidan för att få tips, råd, hjälp, inspiration, debattera osv osv osv
 

PMD

Aktiv medlem
En del av det du föreslår har jag faktiskt sett på Fotosidan i hyfsat stor omfattning, men en del av det andra tycker jag skulle vara kul om det bleve verklighet.

David och redaktionen får väl matcha dina förslag mot budgeten. :)
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Yes, köper det. Misstänkte att så var fallet med ökade kostnader. Personligen tycker jag att ni kunde utveckla fotosidan mer. Tycker också att vi betalande medlemmar borde få ha åsikter/förslag som tas i åtanke. Kanske t om får säga till om kommande nyheter kring sidans utbyggnad med mera.
Tack för nedanstående input! Alltid kul med förslag utifrån. Jag uppskattar inputen och vill ge lite svar (utan att låta som försvarstal). Vi försöker ta in förslag utifrån och det första jag tänker på är den enkät vi gör varje år https://www.fotosidan.se/cldoc/nytt-pa-fotosidan/fotosidan-lasarundersokning-2021-35-snabba-fragor.htm som bygger på https://www.fotosidan.se/cldoc/nytt-pa-fotosidan/fotosidan-lasarundersokning-2021-35-snabba-fragor.htm. Den är kanske mest fokuserad på det redaktionella.

Den senaste funktionen vi byggde var Utmaningar som var vår ide till att försöka peppa folk att fotografera. Tidig input efter vi släppt var att man vill ha tvingande till enbart nya bilder, vilket egentligen är bra (eftersom tanken är att man skall lockas att ta fram kameran) men det kändes som en regel som bara skulle bli problem att beivra.

Utveckling av nya funktioner är något som vi styr lite efter eget huvud men att vi försöker ha tentakler ute vad som ger mest aktivitet. Vi är också ganska dåliga på att berätta när vi byggt saker. Tex så är grupperna också rejält uppfräschade för någon månad sen. Det borde vi också pusha mer :)

[/QUOTE]
- En sak som ni bör överväga är en YouTube kanal där recensioner och annat fotoinnehåll finns. Möjligheterna är betydligt större att skapa intressant innehåll. Podd osv i all ära, men innehåll i rörlig bild är mer intressant.
Rörligt är spännande men det är två baksidor. Dels är det väldigt tidskrävande (kostsamt) att göra bra redaktionellt rörligt material. Den andra baksidan är att utan ett fett YT-konto med 100 000 följare så finns det i princip ingen intjäningsförmåga utan bara gratismaterial och föda för YT. Att flytta besökarna till annan plattform är av erfarenhet inte smart. Vi har alltid varit avvaktande till Facebook och under en period var det superhett att lägga massa material där (fast dom enda som tjänade på det var MrZuckerberg själv som både hade all kunddata och all trafik). Men rörligt har jag idéer om för redaktionellt. Skall försöka få till det bara. :)

- Att ha betydligt mer artiklar är en annan sak. Intervjuer, jämförelser och tester. Det finns oändligt med möjligheter till intressant innehåll. Intervju med någon intressant fotograf. Jämföra två kameror eller testa en fotoväska, prova capture one istället för Lightroom i 30 dagar eller vad om helst.
Fast det där tycker jag väl att vi är rätt bra på redan idag?


Tex https://www.fotosidan.se/cldoc/fotosidan-testar/think-tank-mindshift-gear-backlight-36l.htm

- Lyfta fram amatörfotografer som är medlemmar här på fotosidan. T ex med en kort "hallå där" intervju och lite exempelbilder från fotografen.
Ja det skulle vi kunna göra mer. Vi har en intervju i varje nummer av Fotosidan Magasin och som vi försöker plocka från medlemsbasen.

- Utmaningar. Ha enkla utmaningar för alla som vill och behöver inspiration. T ex denna månaden är temat stenar. Visa med exempel hur man kan tänka kring mönster i en sten, eller fota ur en ovanlig vinkel. Ja, sådana saker som gör ett foto mer intressant. Ingen tävling eller liknande utan bara för att få igång kreativitet och viljan att ge sig ut. Här är ett ypperligt tillfälle att använda sin YouTube kanal....
Absolut. Utmaningar finns i Grupper och där tänker vi att det är medlemmarna som kan styra det lite själva. https://www.fotosidan.se/groups/index.htm?limit=16

- Ha någon eller några som skriver artiklar som inte handlar om utrustning osv. Utan t ex vad som inspirerar, vad gör man när man kört fast med suget att gå ut och fota? Exmepel en artikel av en erfaren fotograf som skriver om saker denne lärt sig igenom åren och önskade att denne visste från början.
Jomen det tycker jag som sagt att vi redan har. Tex https://www.fotosidan.se/cldoc/fotografer/shai-apeloig-eftertanksam-fotograf-som-garna.htm.

Kanske t om debattartiklar som skapar diskussioner. Exempel. Varför någon gått från Canon till Sony. Sådana artiklar. Eller vad är street foto för en fotograf, men inte för en annan.
Jo debatt är spännande (och pågår ofta i forumet :) och på lite mer seriös nivå har vi haft ett par inlägg om naturfoto https://www.fotosidan.se/cldoc/debatt/jakten-pa-den-perfekta-djurbilden.htm

Jag bara spånar fritt och snabbt nu, det kanske är usla förslag. Men personligen eftersöker jag mer innehåll, mer aktivitet, mer sug att komma tillbaka till fotosidan för att få tips, råd, hjälp, inspiration, debattera osv osv osv
Vi bugar och bockar! Vi tar gärna emot förslag och vi försöker förvalta. Det som jag ibland upplever är lite besvikelse kring att förslag kommer men sen genomförs de inte. Det är en svår balansgång att be om förslag men att sen behöva prioritera. Men det är alltid positivt med lite sparkar i r-va så vi håller oss på tårna. :) Fortsätt påminn om saker ni saknar!
 

MNB

Aktiv medlem
Rörligt är spännande men det är två baksidor. Dels är det väldigt tidskrävande (kostsamt) att göra bra redaktionellt rörligt material. Den andra baksidan är att utan ett fett YT-konto med 100 000 följare så finns det i princip ingen intjäningsförmåga utan bara gratismaterial och föda för YT. Att flytta besökarna till annan plattform är av erfarenhet inte smart. Vi har alltid varit avvaktande till Facebook och under en period var det superhett att lägga massa material där (fast dom enda som tjänade på det var MrZuckerberg själv som både hade all kunddata och all trafik). Men rörligt har jag idéer om för redaktionellt. Skall försöka få till det bara. :)
Hmm. Fast är det så dyrt och tidskrävande egentligen? Rigga upp en kamera och sätta sig och prata och visa en produkt t ex. Skriva ett kortare manus innan tar 1h och spela in 10-15min och klippa det och fixa efteråt max 30min.

Det är inte direkt en jättestor grej att skapa en video. Sedan ja, det är gratis om man vill. Man kan dessutom erbjuda ett medlemskap på sin kanal (49kr/mån och uppåt). Sen har många fotosidor en YouTube kanal för att visa upp sig, det skapar trafik till deras hemsida. Vilket generar fler betalande medlemmar t ex.

Här är ett bra exempel på en bra kanal, och det är inte direkt någon Tarantino film ;)


Det tar inte många minuter att skapa något sådant. Det är innehållet som är det viktiga...

Fast det där tycker jag väl att vi är rätt bra på redan idag?


Tex https://www.fotosidan.se/cldoc/fotosidan-testar/think-tank-mindshift-gear-backlight-36l.htm
Jo fast, två av dom artiklarna är från 2021? Det är lite det jag menar. Det kommer för sällan. Inget fel på innehållet utan hur frekvent det dyker upp.


Jo debatt är spännande (och pågår ofta i forumet :) och på lite mer seriös nivå har vi haft ett par inlägg om naturfoto https://www.fotosidan.se/cldoc/debatt/jakten-pa-den-perfekta-djurbilden.htm
Lite samma svar här som ovan. Denna artikeln är från 2020. Ni borde ha en artikel som skapar debatt en gång i månaden i alla fall?

Vi bugar och bockar! Vi tar gärna emot förslag och vi försöker förvalta. Det som jag ibland upplever är lite besvikelse kring att förslag kommer men sen genomförs de inte. Det är en svår balansgång att be om förslag men att sen behöva prioritera. Men det är alltid positivt med lite sparkar i r-va så vi håller oss på tårna. :) Fortsätt påminn om saker ni saknar!
Jag vill som sagt att se betydligt mer innehåll och skapa ett större intresse för fotosidan. Potentialen är mycket större, det är ju bara att snegla på andra sidor (fotosidor eller inte) hur mycket mer det jobbas med kommunikationen mot och till besökare och medlemmar.

Fotosidan är en tidning det vet jag, men igen det är många sidor som är främst en tidning som ändå skapar mycket på sin sida och forum. Av egen erfarenhet som f d admin för en sida+forum med 30k+ medlemmar att det skapar mycket i både intäkter och även innehåll i tidning som ideér, diskussioner och annat som börjat på sidan eller i forumet. Och så mycket tid behöver man inte lägga ner som admin/ansvarig.

Ibland känns det som att fotosidan står och stampar lite på samma ställe. Det är oftast samma medlemmar i forumet t ex som diskuterar samma sak, fast i olika trådar bara. Det är för lite artiklar och annat som har ett mer "djup" som skapar debatt eller ett intresse. Med detta, varför ska nya besökare bli medlemmar? Det finns ju garanterat väldigt många fotografer i vårt avlånga land som inte är medlemmar här. Varför är det så? Hur ska vi få dom att stanna kvar? För kan man få dom att stanna kvar så ökar chansen att dom blir plus-medlemmar och börjar prenumerera på tidningen.
 

PMD

Aktiv medlem
Hmm. Fast är det så dyrt och tidskrävande egentligen? Rigga upp en kamera och sätta sig och prata och visa en produkt t ex. Skriva ett kortare manus innan tar 1h och spela in 10-15min och klippa det och fixa efteråt max 30min.
Sånt blir tyvärr tämligen tråkigt. Det går fortare att läsa en text om en produkt och det är lättare att tillgodogöra sig texten än en video på någon om sitter och pratar.
 

MNB

Aktiv medlem
Sånt blir tämligen tråkigt. Det går fortare att läsa en text om en produkt och det är lättare att tillgodogöra sig texten än en video på någon om sitter och pratar.
Håller inte med. Det finns massor med personer på YouTube som skapar sådant innehåll som har 100,000+ prenumeranter.
 

PMD

Aktiv medlem
Då gör de nog mer än att sitta och prata om en produkt.
Och det pratar nog inte på svenska. :)
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hmm. Fast är det så dyrt och tidskrävande egentligen? Rigga upp en kamera och sätta sig och prata och visa en produkt t ex. Skriva ett kortare manus innan tar 1h och spela in 10-15min och klippa det och fixa efteråt max 30min.

Det är inte direkt en jättestor grej att skapa en video. Sedan ja, det är gratis om man vill. Man kan dessutom erbjuda ett medlemskap på sin kanal (49kr/mån och uppåt). Sen har många fotosidor en YouTube kanal för att visa upp sig, det skapar trafik till deras hemsida. Vilket generar fler betalande medlemmar t ex.

Här är ett bra exempel på en bra kanal, och det är inte direkt någon Tarantino film ;)


Det tar inte många minuter att skapa något sådant. Det är innehållet som är det viktiga...
Jag tror du underskattar arbetet med att göra en sådan 12-15 min film. :) Jag skulle gissa att varje sådan tar 1-3 arbetsdagar. Minst. Men visst det är ett trevligt komplement. Jag har planer på rörligt men inte på den nivån men ändå något som adderar. Men det blir inte på YT. Vi fortsätter med strategin att vi vill ha direktkontakt med våra läsare/besökare (inte ha en extern plattform emellan).

Jo fast, två av dom artiklarna är från 2021? Det är lite det jag menar. Det kommer för sällan. Inget fel på innehållet utan hur frekvent det dyker upp.

Lite samma svar här som ovan. Denna artikeln är från 2020. Ni borde ha en artikel som skapar debatt en gång i månaden i alla fall?
Jag gav exempel på just de rubrikerna du efterfrågade. Därför blandad datum. :) Vi siktar på två rejäla artiklar per vecka. Det i kombination med innehållet i Fotosidan Magasin ger en bra bredd. Snabb koll så att vi skickat ut ca 80 såna hittills i år så ligger hyfsat i fas med planen, men ett högre tryck vore såklart önskvärt. Men allt handlar om påsen med pengar och hur mycket vi har råd att beställa av skribenter. :)
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hur ska vi få dom att stanna kvar? För kan man få dom att stanna kvar så ökar chansen att dom blir plus-medlemmar och börjar prenumerera på tidningen.
Fick inte med detta i svaret ovan men grafen för antalet prenumeranter och Plus ser faktiskt riktigt bra ut. Så lite rätt gör vi :)
 

MNB

Aktiv medlem
Jag säger inte att ni inte gör något rätt.


Att ha någon som lägger upp mindre nyheter t ex kräver inte mycket. Det är ju bara att fråga medlemmarna om någon är intresserad och att dom får skicka in en exempel text på hur deras skrivande är. Så jobbar ju väldigt många sidor. Många gör det gratis för att dom vill hjälpa till eller för att det är en öppning till ett framtida skrivande. Erbjud ett plus+prenumeration till personen/personerna?

Ett exempel på något som dykt upp nyligen som varit en debatt i fotovärlden, som kunde vara en väldigt enkel artikel, som antagligen skulle skapa mycket debatt i forumet.

Fotografen Kittiya Pawlowski som erkänt att hennes omtalade foton på snöleoparder har manipulerats. Dock är det bakgrunder på berg osv som hon klippt in och ändrat för en mer dramatisk effekt. Hon både ber om ursäkt och ursäktar sig med att det inte finns några "regler" för att flytta runt objekt.

Har hon rätt? Vad går gränsen för manipulation? Är manipulation alltid manipulation oavsett vad det är man flyttar, ändrar eller tar bort? Oavsett vad för typ av foton man tar? Detta är ju en evig debatt med många olika gränser.




Lite samma sak är väl denna diskussionen egentligen. En evighets debatt. Oavsett vad man tycker så är det svårt att förneka det genomslag rörlig bild som ett exempel har. Något så enkelt att en person sitter rakt upp och ner framför sin kamera, hemma i sin soffa och pratar om en produkt eller något fotorelaterat genererar hundratusentals prenumeranter. Eller hur många andra fotosidor jobbar med att skapa innehåll som knyter ihop alla delar.

Nåja, nu har jag fått framföra mina åsikter och funderingar. Det känns ju som att responsen var sådär ;)

Jag kan bara prata för mig själv här, hur jag funderat länge på hur det är på FS jämfört med annan media som handlar om foto. Om att potentialen verkligen finns här, en potential som inte används helt ut. Det ena behöver inte utesluta det andra för att man gör nya saker, det går att behålla det gamla samtidigt.

För att knyta ihop allt med själva trådstarten så personligen, så tycker inte jag att ger det inte mig värde längre för vad plus och prenumeration kostar.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag säger inte att ni inte gör något rätt.

Att ha någon som lägger upp mindre nyheter t ex kräver inte mycket. Det är ju bara att fråga medlemmarna om någon är intresserad och att dom får skicka in en exempel text på hur deras skrivande är. Så jobbar ju väldigt många sidor. Många gör det gratis för att dom vill hjälpa till eller för att det är en öppning till ett framtida skrivande. Erbjud ett plus+prenumeration till personen/personerna?
Vi tar gärna emot texter. Rondane-artikeln är ett exempel på det. En fotograf tar kontakt och pitchar idé. Sen har vi ju ett gäng frilansare som skriver nyheter.

Ett exempel på något som dykt upp nyligen som varit en debatt i fotovärlden, som kunde vara en väldigt enkel artikel, som antagligen skulle skapa mycket debatt i forumet.

Fotografen Kittiya Pawlowski som erkänt att hennes omtalade foton på snöleoparder har manipulerats. Dock är det bakgrunder på berg osv som hon klippt in och ändrat för en mer dramatisk effekt. Hon både ber om ursäkt och ursäktar sig med att det inte finns några "regler" för att flytta runt objekt.

Har hon rätt? Vad går gränsen för manipulation? Är manipulation alltid manipulation oavsett vad det är man flyttar, ändrar eller tar bort? Oavsett vad för typ av foton man tar? Detta är ju en evig debatt med många olika gränser.



Absolut. Den debatten har jag missat.

Lite samma sak är väl denna diskussionen egentligen. En evighets debatt. Oavsett vad man tycker så är det svårt att förneka det genomslag rörlig bild som ett exempel har. Något så enkelt att en person sitter rakt upp och ner framför sin kamera, hemma i sin soffa och pratar om en produkt eller något fotorelaterat genererar hundratusentals prenumeranter. Eller hur många andra fotosidor jobbar med att skapa innehåll som knyter ihop alla delar.
Jag svarar också att jag tycker rörligt har poänger, men inte via YT. Där ligger kunden hos YT och chansen till intäkten väldigt lågt. Ser inte heller hur en betalande medlem här skulle tycka att material på YT skulle vara en förmån.

Nåja, nu har jag fått framföra mina åsikter och funderingar. Det känns ju som att responsen var sådär ;)
Säg inte det. Vi lyssnar och tar till oss. Framförallt att det kanske skall vara mer tryck. Vi får försöka maxa de pengar vi har till inköp av material på bästa möjliga vis.

Dilemmat med såna här diskussioner är också att när medlemmar ger förslag så kan medlemmen uppfattat det som att vi inte lyssnar om förslagen inte genast dyker upp. Vi måste ju tyvärr hela tiden sålla mellan förslag och hur det rimmar med vår egen övergripande plan/strategi och penningpåse. Men vi lyssnar och funderar även om det inte direkt ger effekt.

Jag kan bara prata för mig själv här, hur jag funderat länge på hur det är på FS jämfört med annan media som handlar om foto. Om att potentialen verkligen finns här, en potential som inte används helt ut. Det ena behöver inte utesluta det andra för att man gör nya saker, det går att behålla det gamla samtidigt.

För att knyta ihop allt med själva trådstarten så personligen, så tycker inte jag att ger det inte mig värde längre för vad plus och prenumeration kostar.
 

PMD

Aktiv medlem
Jag svarar också att jag tycker rörligt har poänger, men inte via YT. Där ligger kunden hos YT och chansen till intäkten väldigt lågt. Ser inte heller hur en betalande medlem här skulle tycka att material på YT skulle vara en förmån.
Jag tycker inte att Fotosidan ska börja med video. Ni är en liten redaktion och videoproduktion tar mycket tid från annat bra ni kan göra.
Att bara göra videoversioner av artiklar om foto är inte så meningsfullt. En video där någon bara berättar något som berättas bättre med skriven text blir tråkigt

Video tycker jag passar bäst för underhållning. Chris Niccolls och Jordan Drake gör roliga videor med lite konsumentupplysning i. Praktexemplet på bra och roliga videor var dock DigitalRev när Kai Man Wong och Lok Cheung fortfarande var med.
 
ANNONS