Annons

Gratis kundalbum med beställningsfunktion?

Produkter
(logga in för att koppla)

Aleks_

Aktiv medlem
Nu har ja letat som en galning i 2 dagar, både här och på nätet i övrigt, utan framgång.
Det jag är på jakt efter är mer eller mindre ett album, där "kunder" kan gå in på min sida, logga in med uppgifter dom får av mig, få upp ett album med bilder på en specifik plåtning och kunna välja vilka dom vill ha (en klickruta räcker gott och väl) och sedan kunna skicka en samlad lista med bildnamnen till mig via en typ "skicka beställning"-knapp eller dyl...och det verkar tamejtusan vara omöjligt att hitta!!
Nån som har något bra tips på hur man får till det här?

Kanske för att alla kostar pengar?
Eftersom du tar betalt för dina foton så varför inte betala för ett program?
Fotoplayer tror jag klarar av det du önskar för en liten struntsumma.

/Stefan

Det handlar inte om att ta betalt alla gånger, utan kan lika gärna vara i ett TFP syfte där ja inte tänker sitta o retuscha samtliga 200 bilder från plåtningen, utan att hon då kan gå in och välja ett par tre st.

Det handlar inte om att ta betalt alla gånger, utan kan lika gärna vara i ett TFP syfte där ja inte tänker sitta o retuscha samtliga 200 bilder från plåtningen, utan att hon då kan gå in och välja ett par tre st.

Oftast så ger jag dom direktlänk som bara dom får ta del av. Behövs inga lösen eller login.
Filnamen så med så det är bara o maila namnen som de vill ha.

/Stefan

ANNONS
Götaplatsens Foto