Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vatten- och stöttålig kompakt
- Trådstartare Goran.P
- Start datum
Goran.P
Aktiv medlem
Har en vanlig kompakt med där är filminspelning begränsad.Är ute efter en som kan filma en längre stund som även är stöt och vattentålig.Att veta kameramodellen kan vara till hjälp.
Smw
Aktiv medlem
Har en vanlig kompakt med där är filminspelning begränsad.Är ute efter en som kan filma en längre stund som även är stöt och vattentålig.
Hej !
Har en Olympus T8010 som jag tycker fungerar bra, i vissa fall bättre bildkvalitet än från
systemkamran, tex från luftmadrassen eller kajaken eller sporthallen.
( Dvs de bilderna blir inte tagna annars )
de längsta dimsekvenserna jag tagit är ca 5min, vet inte om det finns någon sorts
begränsning.
Hur gammal är din kompakt ? ( Jag har för mej att det tidigare fanns nån
sorts begränsning för att inte konkurera ut videokamerorna )
Jag är osäker om det går att slå sönder dessa, ev om displayen tappas mot en sten eller dyl.
//MW
Goran.P
Aktiv medlem
Min kompakt är nog 5-6 år .Tänkte testa sätta den på motorcykeln när man kör t.ex på bana eller nån liten tur.Så den ska ju tåla lite vibrationer samt regn.Finns ju actionkameror t.ex gopro men tänkte att kompakten går ju att ha till lite merHej !
Har en Olympus T8010 som jag tycker fungerar bra, i vissa fall bättre bildkvalitet än från
systemkamran, tex från luftmadrassen eller kajaken eller sporthallen.
( Dvs de bilderna blir inte tagna annars )
de längsta dimsekvenserna jag tagit är ca 5min, vet inte om det finns någon sorts
begränsning.
Hur gammal är din kompakt ? ( Jag har för mej att det tidigare fanns nån
sorts begränsning för att inte konkurera ut videokamerorna )
Jag är osäker om det går att slå sönder dessa, ev om displayen tappas mot en sten eller dyl.
//MW