Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fäste objektiv
- Trådstartare axholm
- Start datum
petter.oj.norman
Avslutat medlemskap
Om du mailar mig din postadress så kan jag skicka en adapter som du kan prova. Nikon F till Canon EF (EOS).
Funkar. Men bara manuell fokus och exponering.
Om du tröttnar kan du skicka tillbaka den. Om du vill behålla den så vill jag ha 100:-
Petter ...
Funkar. Men bara manuell fokus och exponering.
Om du tröttnar kan du skicka tillbaka den. Om du vill behålla den så vill jag ha 100:-
Petter ...
easyrider
Aktiv medlem
Tack Petter.
Som ni förstår är jag helt nybörjare på foto, och har tydligen blivit helt blåst på tradera.
Får väl hoppas att man lärt sig något.
På vilket sätt blev du blåst?
dHb
Aktiv medlem
På vilket sätt blev du blåst?
Tolkar det som att han köpte ett objektiv som säljare påstår passa Canon men tydligen inte gör det.
easyrider
Aktiv medlem
Tolkar det som att han köpte ett objektiv som säljare påstår passa Canon men tydligen inte gör det.[/QUOT
ok! canon har haft lite olika fattningar genom tiden. behöver inte betyda att säljaren vill blåsa, kanske bara okunnig ;-)
Fredrik AVT
Aktiv medlem
Det ser ut att finnas elektroniska kontakter t v och objektivet är från AF eran så jag skulle tro att det är till Nikon F. Skippa adapter och sälj vidare. Har någon bekannt Nikon kan du testa. Annars kontakta säljaren. Konstigt av någon seriös säljare att intr ha koll på fattningen - måste haft en kamera till eller???