Annons

FS Forum Utmaningscupen

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
När man nu varit med i 11 utmaningar på Utmaningscupen och efteråt tagit bort två bilder ur sina album som varit med, då försvinner antalet till 9 i utmaningscupen? Men jag har ju varit med i 11! Det ska väl inte ha någon betydelse om man efter röstning tar bort bilder? Man kanske ev. missar någon poäng också om någon råkar ha röstat på dessa bilder.
Det här var ju knasigt. Kommer det tillbaka om man lägger tillbaka bilderna eller?
Mvh

Dessutom så dök denna "Hoppsan" upp först när jag skulle skriva detta ämne. Den dyker ofta upp tycker jag på FOTO sidan.

Bilagor

• hoppsan.jpg
    hoppsan.jpg
    275.4 KB · Visningar: 10
När man nu varit med i 11 utmaningar på Utmaningscupen och efteråt tagit bort två bilder ur sina album som varit med, då försvinner antalet till 9 i utmaningscupen? Men jag har ju varit med i 11! Det ska väl inte ha någon betydelse om man efter röstning tar bort bilder? Man kanske ev. missar någon poäng också om någon råkar ha röstat på dessa bilder.
Det här var ju knasigt. Kommer det tillbaka om man lägger tillbaka bilderna eller?
Mvh

Ja så är logiken. Du har ju laddat upp en bild från ett album och raderar du bilden så försvinner den såklart.

Nej du kan inte ladda upp till stängda deltävlingar.

Vi har ju obegränsat med bilder i Plus så då behöver man inte radera.

Dessutom så dök denna "Hoppsan" upp först när jag skulle skriva detta ämne. Den dyker ofta upp tycker jag på FOTO sidan.
Den kan betyda lite allt möjligt den där- lite dumt formulerad. Det är det som står under som är relevant i detta fall bara info om att man inte bara måste skriva en rubrik utan även text i meddelanderutan när man skapar en tråd.

Ja så är logiken. Du har ju laddat upp en bild från ett album och raderar du bilden så försvinner den såklart.

Nej du kan inte ladda upp till stängda deltävlingar.

Vi har ju obegränsat med bilder i Plus så då behöver man inte radera.
Ja så klart den försvinner från mitt album men jag var ju ändå med på 11 utmaningar och kanske nu förlorat ev poäng, inte för jag kanske fått några men detta kan ju vara en liten varning till andra. jag tänkte ju bara städa lite i mina album. Det skulle man alltså inte ha gjort. Så dumt!

ANNONS
Götaplatsens Foto