Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Överföring iPod --> iTunes

Produkter
(logga in för att koppla)
Se där ja! En sådan viktig funktion kunde vara ett direkt val i programmet kan jag tycka.

Igen, tack för alla förslag på lösningar. Fotosidans medlemmar löser det mesta.

Ah, det var en hyfsat smidig lösning för låtar man köpt via iTunes. Jag kanske ska börja med det, men jag gillar att shoppa hela CD-skivor. Ibland upptäcker jag en fjärde eller femte låt på skivan som är, i mitt tycke, ännu bättre än "hitlåten" som jag antagligen skulle begränsat mig till om jag handlat via iTunes. O så får jag backup på köpet *s*

Post #7 och #11 innehåller så vitt jag vet fungerande metoder. Sen blev det en massa gnäll om att de funktionerna minsann inte "ingick". Roligare att gnälla än att fixa, verkar det som.

Post #7 och #11 innehåller så vitt jag vet fungerande metoder. Sen blev det en massa gnäll om att de funktionerna minsann inte "ingick". Roligare att gnälla än att fixa, verkar det som.

Eftersom det tydligne är jag som står för gnället (?) så får jag väl svara en gång till.

De tipsen gällde - om jag minns rätt - tredjeparts program. För min del känns det som en onödig omväg att behöva installera och använda en tredjepartsprogramvara för att lösa en sådan enkel sak som att föra över filer från en USB-ansluten enhet till en dator.

Nåväl, vi har ju fått en mängd olika lösningar, förhoppningsvis är alla glada och nöjda så då kan vi kanske lämna denna tråd. Den ligger trots allt under huvudrubriken "Efter exponeringen" så den är ju hyffsat off-topic redan från start! ;)

Jag lovar att inte gnälla mer!

Ha det gott!

Mvh
Anders

ANNONS
Götaplatsens Foto