Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
1 december
- Trådstartare Clasberg
- Start datum
Tell
Aktiv medlem
Vet inte mer än vad som står på nikonrumors, men jag ser inte varför det inte skulle vara sant.
Fast jag bryr mig iofs inte så mycket om nån ny kamera. Eller klart jag bryr mig, men inget jag kommer införskaffa. Själv är jag mer intresserad av bufferuppgraderingen på D90n som det har ryktats lite om. Men är väl bara vänta o så helt enkelt.
Fast jag bryr mig iofs inte så mycket om nån ny kamera. Eller klart jag bryr mig, men inget jag kommer införskaffa. Själv är jag mer intresserad av bufferuppgraderingen på D90n som det har ryktats lite om. Men är väl bara vänta o så helt enkelt.
JohanAxelsson
Aktiv medlem
Nån annanstans står det att det är D3X och D400 som ska introduceras. Allt är väl bara spekulationer. Själv hoppas jag mest på AF-S 35/1.8G och AF-S 85/1.8G VR. Den som lever får se 
hbengtsson
Aktiv medlem
Ser också gärna lite fler gluggar med AF-S och VR - och nya fasta ljusstarka vidvinklar.
D3/D300 är fortfarande ruggigt bra. Canons flong nya 50D rår väl inte riiiiktigt på D300 totalt sett - ialla fall fick jag inte det intrycket när jag läste testet i FOTO.
Men Nikon kanske släpper en hel säck med nyheter vem vet...nya gluggar, nya hus, nya tillbehör.
D3/D300 är fortfarande ruggigt bra. Canons flong nya 50D rår väl inte riiiiktigt på D300 totalt sett - ialla fall fick jag inte det intrycket när jag läste testet i FOTO.
Men Nikon kanske släpper en hel säck med nyheter vem vet...nya gluggar, nya hus, nya tillbehör.
nikitin
Aktiv medlem
schaki
Aktiv medlem
När jag läst Dpreview's test av 50D fickjag mig nästan ett gott skratt. Dem har lyckats försämra brus och DR när kameran jämförs med 40D. LOL.
Jag kan undra vilka fördelar 50D har jämfört med D90 eller D300. Inte är det då bruset iaf.
hbengtsson
Aktiv medlem
Jag kan undra vilka fördelar 50D har jämfört med D90 eller D300. Inte är det då bruset iaf.
Snabbare AF ialla fall. Den har förbättrats från 40D som är aningens rappare än D300...fast efter nya firmware uppdateringen till 300:an så vet man ju inte iofs...men jag tror nog att 50D slår D300 på den punkten.