Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

2,8 vs f4 is

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tror dig.. Har tagit några testbilder i affären. Blev några suddiga bilder. Kändes som för att kunna fota 200 mm handhållet måste man nog ibland välja 200 eller 400 iso. Inomhus är väl enbensstativ typ ett måste iaf från 150-200 mm? Blev faktiskt inte superimponerad av skärpan på tamrons 70-200( hm... jag verkar vara mer kräsen än min budget tillåter..inte bra *S*)

Om du ska uttala dig om skärpan kanske fota på stativ är att föredra? Om inte annat, höj ISO till ännu högre. Jag fotar ofta på ISO högre än 1600 inomhus när jag inte använder blixt.

Om du ska uttala dig om skärpan kanske fota på stativ är att föredra? Om inte annat, höj ISO till ännu högre. Jag fotar ofta på ISO högre än 1600 inomhus när jag inte använder blixt.

Åhå..ja är kanske ofrånkomligt att fota med högt iso bland, trots den lite irriterande kornigheten. Man kan ju inte trolla.

Bilagor

• p970790456-2.jpg
    p970790456-2.jpg
    39.7 KB · Visningar: 107
Helsike.. inte mkt kornighet där inte.. Du har säkert rätt i de. Har liksom inte kommit så långt så jag börjat göra ordentliga förstoringar än men de kommer väl.

ANNONS
Götaplatsens Foto