Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
20D med batterigrepp
- Trådstartare micke80
- Start datum
sagan
Avslutat medlemskap
martinh
Aktiv medlem
Att 20D's batterigrepp ar ett av de obekvamaste som gjorts gar ju inte att forneka. Egentligen sa finns det vall bara tva stycken som ar i klass med det och det ar 10D och motorn till Nikon F3....
Men det funkar, inte sutton star man och tanker pa hur kantigt och bulkigt det ar nar man val fotograferar, da ar man bara nojd over att man har en vertikal avtryckare.
Ingen valjer vall kamera efter ergonomin i verkligheten? Jag tror bara det ar har pa fotosidan man gor det. Skulle man gora det sa skulle balansen D7D och 1D vad du vill vs. 20D, 10D se helt anorlunda ut...
Men det funkar, inte sutton star man och tanker pa hur kantigt och bulkigt det ar nar man val fotograferar, da ar man bara nojd over att man har en vertikal avtryckare.
Ingen valjer vall kamera efter ergonomin i verkligheten? Jag tror bara det ar har pa fotosidan man gor det. Skulle man gora det sa skulle balansen D7D och 1D vad du vill vs. 20D, 10D se helt anorlunda ut...
sagan
Avslutat medlemskap
Obekvämt vete 17, man får ett bra grepp och det är ju det viktigaste, inte 17 har jag fått skavsår intemartinh skrev:
Att 20D's batterigrepp ar ett av de obekvamaste som gjorts gar ju inte att forneka.
Det är funktionellt och det är det som räknas för min del iaf.
.Z.
Aktiv medlem
martinh skrev:
Ingen valjer vall kamera efter ergonomin i verkligheten? Jag tror bara det ar har pa fotosidan man gor det.
Jag har alltid skattat ergonomi högt, även låångt innan FS & internet var påtänkt. Det får dock inte styra allt i kameravalet.
//Larsa