Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
20D
- Trådstartare M.Norberg
- Start datum
froderberg
Aktiv medlem
Ska komma runt den 15/9
froderberg
Aktiv medlem
Majo75 skrev:
Men det är 8 st som har kameran här på fotosidan, hur kan det komma sig?
Det är inte så svårt rent tekniskt. Bara att trycka på knappen.
Antagligen har de beställt kameran.
froderberg
Aktiv medlem
Canon Svenska AB säger att 25 oktober är det datum som gäller för Sverige.
froderberg
Aktiv medlem
15/9 är det som gäller. Canon kom med nya uppgifter idag. Sändning två kommer den 20:e
JalleS
Aktiv medlem
Magnus skrev följande i Dpreview
New info from Canon Sweden:
128 kits are released the 15/9
69 bodys are released the 15/9
next delivery 20/9
--jalle
New info from Canon Sweden:
128 kits are released the 15/9
69 bodys are released the 15/9
next delivery 20/9
--jalle
dagr skrev:
Fick du något besked om hur stora sändningarna är?
Fotosidan redaktion 2
Aktiv medlem
Jag har hört att några 20D tydligen är på väg till Stockholm idag. Någon som har hört något hos sin fotohandlare? På In Warehouse hade de ingen aning vilket verkar lite märkligt. En fotograf skulle tydligen kunna hämta ut sitt ex idag.
Ring runt och kolla allihopa!
Ring runt och kolla allihopa!
froderberg
Aktiv medlem
För att få besked krävs det att handlaren ringer till Canon och kollar. Det gör nog inte alla databutikerna.
Kameradoktorn och Canon har sagt att jag antagligen kan hämta min 20D idag. Får hoppas att det stämmer.
Kameradoktorn och Canon har sagt att jag antagligen kan hämta min 20D idag. Får hoppas att det stämmer.
dagr
Aktiv medlem
Jessica_ skrev:
På In Warehouse hade de ingen aning vilket verkar lite märkligt. En fotograf skulle tydligen kunna hämta ut sitt ex idag.
Många dataåterförsäljare tar nog in sina kameror distributörer såsom Tech Data osv. De är därmed beroende av hur bra dessa är på att ge leveransbesked.
Damocles
Aktiv medlem
Fröderberg == #1När bokade du ditt exemplar? Jag har för mig att jag bokade mitt kring den 18 augusti. Tyvärr vet jag inte hur många som står före.
joakim_hansson
Aktiv medlem
Hahaha det här börjar likna en väckelserörelse LOL
-Kommer frälsningen idag eller imorrn??
-Vet inte, men när det blir så blir allt bra..
-Ahaa en del säger att den kom redan igår o världen ser fortfarande lika illa ut.
Lugn o fin gott folk, 20D kommer men världen blir inte ett bättre ställe för det
-Kommer frälsningen idag eller imorrn??
-Vet inte, men när det blir så blir allt bra..
-Ahaa en del säger att den kom redan igår o världen ser fortfarande lika illa ut.
Lugn o fin gott folk, 20D kommer men världen blir inte ett bättre ställe för det
froderberg
Aktiv medlem
Re: Kameradoktorn
Kameradoktorn får fem kamerahus denna vecka och fler nästa.
Jag har för mig att jag bokade 14 aug, några bokade den 16:e. Så nästa vecka är nog inte omöjligt.
dagr skrev:
Hoppsan, jag frågade på Kameradokton igår och då indikerade de att 20D kunde dyka upp nästa vecka.
När bokade du ditt exemplar? Jag har för mig att jag bokade mitt kring den 18 augusti. Tyvärr vet jag inte hur många som står före.
Kameradoktorn får fem kamerahus denna vecka och fler nästa.
Jag har för mig att jag bokade 14 aug, några bokade den 16:e. Så nästa vecka är nog inte omöjligt.
froderberg
Aktiv medlem
ZoMbiE skrev:
Lugn o fin gott folk, 20D kommer men världen blir inte ett bättre ställe för det![]()
Jag är hur lugn som helst och har mitt på det torra, men det finns ju rätt många som sålt sina 10D och som just nu står frustrerade och kameralösa.
joakim_hansson
Aktiv medlem
hehe japp jag vet - men lite kul är det allt o se "hysterin"
Vad tror du förresten ett beggat 1D Mk2 hus kommer att ligga på i pris nästa år? -25-30 tusen exponeringar.
Vad tror du förresten ett beggat 1D Mk2 hus kommer att ligga på i pris nästa år? -25-30 tusen exponeringar.
froderberg
Aktiv medlem
ZoMbiE skrev:
25 000 exoneringar är jag redan förbi...
Amatörkörda kommer nog kosta 30 000 och proffsen säljer nog inte än.